قتل آی پد به دست مایکروسافت! + عکس

سه شنبه ، 30 خرداد 1391 ، 12:05

مایکروسافت دیروز از تازه ترین محصول خود یعنی تبلتی رونمایی کرد که امید می رود قادر به از میدان به در کردن آی پد اپل باشد.

به گزارش بانکی دات آی آر، تبلت جدید مایکروسافت که Surface نام دارد، طراحی ویژه ای دارد و با نرم افزار ویندوز 8 ساخت این شرکت کار می کند.

مایکروسافتی ها که همچنان نبض بازار سیستم عامل کامپیوتر را در دست دارند، امیدوار هستند با توجه به شناخته شده بودن این برند در نظر مردم، مشتریان زیادی را جذب محصول تازه خود کنند. این در حالی است که اپلی ها همچنان به خونسردی خود در این ماجرا ادامه می دهند!

Surface نخستین تجربه مایکروسافت، به عنوان غول نرم افزاری دنیا در عرضه سخت افزار است.

ویژگی های خاص این تبلت حکایت از این دارد که محصول تازه مایکروسافت بیشتر از اینکه یک تبلت باشد، به لپ تاپ شباهت دارد.

مهمترین تفاوت این تبلت با سایر همتایانش این است که صفحه کلیدی در آن تعبیه شده که کار با آن را به ویژه برای مشتریان حوزه کسب و کار آسان تر می کند.

استفاده مایکروسافت از سیستم عامل سایر کامپیوترهای شخصی و لپ تاپ یعنی ویندوز  8 برای این دستگاه این واقعیت را روشن می سازد که این

شرکت به دنبال این است که مشتریان با توجه به ثابت بودن سیستم عامل رغبت بیشتری به عوض کردن دستگاه خود داشته باشند.

استیو بالمر، مدیرعامل مایکروسافت، هنگام معرفی این دستگاه در کنفرانسی در لس آنجلس آمریکا از Surface به عنوان نخستین عضو "یک خانواده کاملا جدید" در مایکروسافت نام برد.

ضخامت این دستگاه که یک نگهدارنده و یک صفحه کلید به عنوان بخشی از پوشش خود دارد، 9/3 میلی متر است و وزن آن بیش از 680 گرم است.

Surface با این ابعاد به میزان 0/1 میلی متر از آخرین آی پد عرضه شده به بازار ضخامت کمتری دارد.

زمان عرضه محصول تازه مایکروسافت به بازار هنوز مشخص نیست.

اخبارمنتخب بانکی دات آی آر:

=================

► در قاب تصویر/ روستای اتریشی سر از چین درآورد!
مرسی سکان دار کشتی به گل نشسته مصر شد ◄

مطالب مرتبط
بنر