سفرهای بانکوپولو/ بانک مسکن شعبه مرکزی کرج

شنبه ، 3 تیر 1391 ، 13:20

از این پس قرار است اعضای تیم خبری سایت بانکی در بخش سفرهای بانکوپلو به شعب مختلف بانک ها سربزنند و گزارش عملکردشان را به استحضار شما برسانند تا هم شما بتوانید راحت تر بانک دلخواهتان را انتخاب کنید و هم مدیران بانک ها با نقاط قوت و ضعف خود بهتر آشنا شوند.

در صورتی که پیشنهادی برای بهتر شدن این گزارش ها دارید و یا اینکه شعبه خاص یا بانک خاصی مد نظرتان است می توانید در فروم(تالار گفتگو) بانکی مطرح کنید.

:: برای اعلام نظرهاتون اینجا کلیک کنید

بانک مسکن شعبه مرکزی کرج

این مطلب هیچ عکسی ندارد نگردید چون ماموران حراست بانک همه عکس هایمان راپاک کردند!

شعبه مرکزی بانک مسکن کرج در خیابان شهید بهشتی واقع است؛ یک ساختمان اجاره ای که قرار است تا پایان موعد اجاره (سه سال دیگر) پذیرای مشتریانش باشد. البته بانک در حال ساختن ساختمان سه طبقه است که وقتی به اتمام برسد بانک به آنجا منتقل خواهد شد.

اگرچه 10 صندوق در کلیه ساعات اداری به مشتریان خدمت رسانی می کنند اما این بانک همیشه شلوغ است و شعبه پاسخگوی نیاز های همه نیست.

مدیر شعبه مرکزی می بایست دفتر مجزایی داشته باشد اما با توجه به فضای کوچکی که در حال حاضر دراختیار آنهاست مدیر هم در شعبه مستقر است و در اتاقش هم به روی مردم باز است در واقع یک توفیق اجباری که البته با برخورد خوب مدیر همراه است.

رئیس شعبه آقای اسماعیل برزگر هم دل خوشی از این کوچکی شعبه ندارد وی در این خصوص به خبرنگار ما گفت: رئیس شعبه مرکزی مسئول انجام کارهای مهم و مختلفی است و نباید پاسخگوی مشتریان باشد؛ اما در حال حاضر نیز ما تمام تلاشمان را می کنیم که مشتریان راضی باشند. امیدوارم با تکمیل کار ساخت شعبه جدید مشکلات کمتر شود.

وی افزود: شعبه ما یکی از12 شعبه ممتاز بانک مسکن است؛ که البته شرایط کنونی در حد استانداردکشور نیست.

برزگر در خصوص عمکرد تجاری بانک گفت: اخیرا بانک مسکن بیشترین تمرکز خود را در زمینه ارزی و بازاریابی قرار داده است  و فکر می کنیم در این زمینه موفق هم بوده است  .

وی افزود: بانک ما در این خصوص تلاش های زیادی کرده و تصور من این است که در این زمینه جای کار زیادی وجود دارد.

فضای بانک مرتب بود و برخورد کارکنان هم با مردم مناسب بود، البته حراست چندان هم با خبرنگاران مهربان نیست و در خصوص عکس برداری به شدت سخت گیر است. اما این مانع از آن نشد که مدیر با چهره ای گشاده و چای از ما پذیرایی نکند.

زمانی که با مردم در خصوص شعبه صحبت می کردم جز شلوغی شکایت دیگری نداشتند و از خدمات بانک به شکل کلی راضی بودند.

درون بانک به غیر از باجه ها بخش مجزایی برای وام ها، اعتبارات و خدمات ارزی در نظر گرفته شده بود که کارکنان آن موظف به پاسخگویی به مراجعه کنندگان بودند.

ساعت کار این شعبه از آنجایی که شعبه مرکزی است کمی بیشتر از سایر شعب است.

اخبار منتخب بانکی دات آی آر:

=================

 

► 7 اصل زندگی از زبان بیل گیتس
گرانترین اجناسی که پولدارها خریده اند(2) + عکس ◄

مطالب مرتبط
بنر