سفرهای بانکوپولو/ اقتصاد نوین و بنرهایش

دوشنبه ، 12 تیر 1391 ، 12:21

 

از این پس قرار است اعضای تیم خبری سایت بانکی در بخش سفرهای بانکوپلو به شعب مختلف بانک ها سربزنند و گزارش عملکردشان را به استحضار شما برسانند تا هم شما بتوانید راحت تر بانک دلخواهتان را انتخاب کنید و هم مدیران بانک ها با نقاط قوت و ضعف خود بهتر آشنا شوند.

در صورتی که پیشنهادی برای بهتر شدن این گزارش ها دارید و یا اینکه شعبه خاص یا بانک خاصی مد نظرتان است می توانید در فروم(تالار گفتگو) بانکی مطرح کنید.

:: برای اعلام نظرهاتون اینجا کلیک کنید

بانک اقتصاد نوین خیابان آفریقا

بنر،تابلو ،لوگو هر طرف می چرخی فقط اقتصاد نوین می بینی انگار اقتصاد نوین هر جا بنری چیزی اضافه آورده بر سردر اینجا نصب کرده که هدر نرود!

بیش از هر چیز بنر ها هستند که جلب توجه می کنند حتی بالای در پارکینگ هم یک تابلو بزرگ نصب شده.

خیابان آفریقا شعبه مرکزی بانک است و البته یک شعبه ارزی -ریالی و مرکز خدمات ارزی همه و همه در کنار هم قرار دارند.

یکی از کارکنان بانک پاسخ یکی از مراجعان که کارت بانک دیگرش در خودپرداز بانک گیر کرده را با آرامش می دهد و بعد از تحویل کارت به کسی که حتی مشتری شان هم نیست توضیحات مبسوطی در مورد نحوه نگهداری کارت بانک می دهد که در نوع خود جالب توجه است.

شعبه نسبتا شلوغ است و کار مردم سریع راه می افتد.با این وجود به نظر می رسد کارکنان از همه خدمات به خوبی آگاه نیستند چون پیشتر در شعبات دیگر دیده ام وقتی از کسی سوالی می کنی چنان نگاهت می کند که انگار از کره دیگری آمده.

ساختمان شیشه ای زیبا و آجر های نارنجی رنگی که لوگوی بانک را در ذهن تداعی می کنند واقعا چشم نواز است.

بانک اقتصاد نوین در کنار چند بانک دیگر پیشگامان بانکداری خصوصی پس از انقلاب است و از حیث خدمات جدید از جایگاه مطلوبی برخوردار است.

اما از لحاظ جذب مشتری در پاره ای موارد چندان موفق نبوده است.

نصب دو خود پرداز برسر در شرکت خدمات ارزی وصرافی بانک هم در نوع خود جالب است. چراکه علی القاعده نباید در این مجموعه کارهای بانکی انجام شود.

جالب تر آنکه تنها چند متر جلو تر بر سردر شعبه بانک هم خودپرداز نصب شده است!

 

نصب تابلو بزرگ بر سردر پارکینگ!

اخبار منتخب بانکی دات آی آر:

================

► تا سال 2020 هم خانه ها هوشمند نمی شوند!
بدترین کامنت های جهان را کجا می توانید بخوانید ◄

مطالب مرتبط
بنر