با پا کاری می کند که دست ها ازانجامش عاجزند/ عکس

يكشنبه ، 25 تیر 1391 ، 09:33

 

معجزه «رحیم عظیمی» تبلور و بروز توانایی‌های فردی با انگشتان پاست که وی را قادر کرده تصاویر و نقاشی‌هایی را طراحی کند که خیلی‌ها توان انجام آن را ندارند.

به گزارش بانکی دات آی آر، رحیم عظیمی هنرجوی با اراده و مصممی است که در رشته نگارگری شهرستان مرند مشغول تحصیل است .

آقای رحیم عظیمی در کودکی در اثر حادثه برق گرفتگی دو دست خود را از دست داده است اما معلولیت از دو دست برای او با تمام مشکلاتش اراده قوی داشتن رابه ارمغان آورده است او هم اکنون در رشته نگارگری مشغول تحصیل می باشد. قدرت پای او در طراحی فوق العاده است و در نگارگری در بین هنرجویان نگارگری نیز با اطمینان می توان گفت هیچ کس به اندازه او نمی تواند گل ومرغ ها را به این زیبائی اجرا کند  .

او پیش از هر استادی ذات ربوبی خداوند را الهام بخش خودش می داند و در درجه بعد پدر و مادرش که با فداکاری تمام مشوق و حامی‌اش در یادگیری این هنر هستند..

«رحیم عظیمی» متولد ۱۳۷۰ مرند، دانشجوی ترم اول نقاشی ایرانی است و تاکنون در رشته‌های دیگری نیز توانایی‌های خود را نشان داده و در سال ۸۹ نفر هفتم اذان کشور و نفر اول استان بوده و در جشنواره جوان نمونه و بر‌تر استان در جشنواره حضرت علی اکبر (س) معرفی شده و در نمایشگاه بین المللی صنایع دستی جاده ابریشم نیز از وی تجلیل شده است.

امید آن داریم این هنرمند با اراده  در سالهای آینده جزء  برجستگان کشورمان قرار گیرد .

عکس از ایرنا

اخبار منتخب بانکی دات آی آر:

================

 

► مرغ هدیه خبرنگاران شد!!+ کاریکاتور
آقای وزیر بفرمایید،این هم کارگر چینی!/عکس ◄

مطالب مرتبط
بنر