استخدام در شرکت های گوناگون

چهارشنبه ، 4 مرداد 1391 ، 01:26

 

استخدام در شرکت های گوناگون

سایت بانکی تا کنون موفق به ارسال رزومه های شما کارجویان عزیز به شرکت ها و موسسات گوناگونی شده است. می توانید اطلاعات مربوط به ارسال رزومه ها از طرف سایت بانکی را در خبرنامه ارسالی برای کارجویان ببینید.

کارجویانی که تا کنون موفق به ثبت رزومه شدند، از خدمات سایت بانکی استفاده می نمایند:

آگاهی از آگهی های استخدام مرتبط با تخصص شما و در شهر شما توسط پیامک بلافاصله پس از انتشار آگهی

ارسال رزومه کاری شما برای شرکت هایی که مستقما از سایت بانکی درخواست رزومه می کنند

آگاهی از ارسال رزومه  شما برای کارفرمایان متقاضی از طریق پیامک

پشتیبانی از طریق تلفن 22115364-021

آخرین رزومه های ارسال شده از طرف سایت بانکی:

شرکت های یاس ارغوانی، بیمه پاسارگاد در اصفهان، روغن نباتی گلناز، ضمیر معدن و رنا در آخرین استخدام های خود از رزومه های کارجویان بانکی استفاده کردند.

اطلاعات ارسال رزومه ها هم در خبرنامه ارسالی برای کارجویان اطلاع رسانی می شود.

راهنمای استفاده از صفحه کارجویان:

کارجویانی که قبل از 25 اردیبهشت 91،اقدام به ثبت نام نمودند، می توانند برای تمدید رزومه خود و تکمیل اطلاعات و استفاده از خدمات جدید سایت بانکی به اینجا رفته و پس از تعریف کردن نام کاربری و رمز عبور برای خود، با همان ایمیل قبلی که اقدام به ثبت نام نموده بودند،از خدمات سایت بانکی استفاده کنند. در صورت بروز هر مشکلی می توانند با شماره پشتیبانی تماس بگیرند. لازم به توضیح است که برای دریافت رمز عبور می توانید اینجا کلیک کنید و با وارد کردن آدرس ایمیل خود رمز عبور جدید دریافت نمایید.

صفحه ورود کارجویان را در تصویر زیر می بینید:

 

 

نکته: کارجویان جدید هم پس از ثبت رزومه خود می توانند از صفحه ورود با نام کاربری و رمز عبور خود، وارد پروفایل شخصی خود شده و اطلاعاتشان را تکمیل نمایند.دقت فرمایید، رزومه کامل شما هم به ما در فرستادن اطلاعات شما به کارفرمایان کمک می کند و هم در دیده شدن رزومه شما تاثیر به سزایی دارد.

افرادی که تا کنون در سایت بانکی رزومه نداشتند، می توانند از گزینه ثبت نام استفاده نمایند. پس از کلیک روی گزینه ثبت نام، وارد مرحله اول می شوند:

 

در این مرحله،اطلاعات خود را وارد می نمایید. دقت شود، اطلاعات شخصی شما نزد ما محفوظ می باشد.

در مرحله بعدی عکس زیر را مشاهده مینمایید:

در این مرحله هم اطلاعات را وارد می کنید و وارد مرحله سوم می شوید.

در مرحله سوم عکس زیر را میبینید:

در این مرحله در صورتی که خواهان استفاده از خدمات سایت می باشید،روی پرداخت کلیک می کنید .

در مرحله بعدی، شما وارد دروازه پرداخت بانک می شوید. برای استفاده از سرویس پرداخت اینترنتی، شما باید رمز دوم (اینترنتی) داشته باشید که از طریق خودپرداز بانک کارت عابرتان، قابل دریافت می باشد.

پس از ثبت رزومه شما در سیستم ما،اس ام اسی مبنی بر تایید رزومه شما ارسال می شود. شما از همان لحظه، از خدمات سایت بانکی استفاده می کنید.

نکات مهم:

1-برخی رشته ها و گرایش ها، بازار کار خوبی ندارند؛ چون ارسال رزومه شما از طرف سایت بانکی، وابسته به آگهی های استخدامی روزانه می باشد، ممکن است برخی از شما، کمتر شامل خدمات سایت بانکی شوید.

2- برخی از کارجویان از سایت ما اس ام اسی نمی گیرند. این در حالیست که اس ام اس برایشان فرستاده می شود! مشکل در شماره همراه کارجویان می باشد که باید با مراجعه به مخابرات منطقه خودشان، مشکل را حل کنند تا بتوانیم برای خدمت رسانی بهتر اقدام کنیم.

3-رزومه خود را کامل کنید! تمامی فیلدهای خواسته شده از شما در استخدام شما تاثیر دارد. رزومه کامل، کارفرماهای بیشتری را هم جذب می نماید.

4-در صورتی که در مرحله پرداخت، مشکلی بود، سریعا با بانکی تماس بگیرید.

 

تلفن: 22115364

► فیسبوک پدرو فرزند را بعد از 20 سال به هم رساند
باکتری جدید دراروپای شمالی محصول گرم شدن اقیانوسها ◄

مطالب مرتبط
بنر