جالبترین دزدی های بانکی با لباس مبدل + عکس

دوشنبه ، 9 مرداد 1391 ، 07:06

معمولا اگر کسی به یکباره پولی دستش بیاید، اطرافیانش به شوخی به او می گویند: "مگه بانک زدی، وضعت توپ شده"! این عبارت نشان از این دارد که هر کس توفیق! زدن یک بانک را پیدا کند، نونش توی روغن می رود.

به گزارش بانکی دات آی آر، پوشیدن لباس مبدل و تغییر چهره از رایج ترین روش ها برای دزدی به ویژه از بانک به شمار می آید، اما علاوه بر اینها دزدی از جایی مثل بانک به فکر هم احتیاج دارد.

در این گزارش ماجراهایی را برای شما می گوییم که در آن افراد با لباس های مبدل یا تغییرچهره اقدام به دزدی از بانک کرده اند. ماجراهایی که بعضا جالب و خنده دار هم به نظر می رسند.

 

1. دزد پدربزرگ نما

این آقا با جا زدن خود بجای یک پیرمرد سالخورده توانسته تا کنون از 11 بانک دزدی کند. وی ماسک اکسیژنی روی شانه اش به همراه داشته که باعث می شد کمتر کسی نسبت به او شک کند.

نکته جالب اینجاست که وی با اینکه سال 2010 این سرقت ها را انجام داده،هنوز دستگیر نشده و پلیس تا کنون توفیق در دستیابی به او پیدا نکرده است.


2. دزد دسته گل به دست

این آقا که به خاطر دزدی از بانک به دام پلیس افتاده، آنقدر جنتلمن به نظر می رسد که شک کسی را برانگیخته نکند، حال آنکه جنتلمن بودن تنها ظاهر قضیه است.

ادوارد پمبرتون، با در دست داشتن دسته گل وارد بانک می شد، اما با تهدید از کارمندان و مراجعان بانک می خواست تا پول هایشان را به او بدهند و سپس برای تشکر دسته گل را به آنها اهدا می کرد!


3. دزد درخت نما!

این دزد نه چندان محترم با روشی ابتکاری به جای اینکه دیگران را با ماسک روی صورتش بترساند، تصمیم گرفت تا به خود زحمت داده و خود را به شکل درخت درآورد!

جیمز کولدول با آویزان کردن شاخه های درخت به خود وارد بانک شد، اما از بخت بدش یکی از مشتریان بانک متوجه موضوع شد و ماجرا به پلیس گزارش داد. این دزدی در سال 2007 اتفاق افتاد.


4. دزد زن نما که یادش رفت سیبیلش را بزند!

ماجرای این دزد ناشی از همه جالبتر است. این آقا تصمیم گرفت برای دزدی خود را به شکل یک زن درآورد و همه جوانب از لباس زنانه و صندل گرفته تا کلاه گیس و آرایش را رعایت کرده بود الا یکی! استون بارث فراموش کرده بود که برای اینکه کسی به او شک نکند باید سیبلش را بزند!

به گفته پلیس وی برای انجام این دزدی در سال 2007 از لباس های مادرش استفاده کرده است.


5. دزد پستچی نما

این مرد مسلح هم با پوشیدن لباس پست چی در کمتر از یک ساعت موفق شد سرمایه دو بانک را بدزد.

وی این دزدی های ماهرانه را همین امسال انجام داده است.

اخبار منتخب بانکی دات آی آر:

================

► مدال های المپیک چقدر برای انگلیسی ها آب خورده است؟
گزارش/ پیش از افطار خرید نروید! ◄

مطالب مرتبط
بنر