نامه وارده/ فکری به حال تداخل آزمون ها بکنید

چهارشنبه ، 11 مرداد 1391 ، 12:48

تداخل آزمون های استخدامی چیز تازه ای نیست و به دلیل بی برنامگی و بی خبری دستگاه ها و نهاد های مختلف از هم هر از چند گاهی رخ می دهد.

متاسفانه بی برنامگی به برنامه های اصلی بروکراسی در کشورمان تبدیل شده است.

اما در این بین کارجویان بیش از سایرین آسیب می بینند استرس ناتوانی در شرکت در دو آزمون هم زمان و تردید برای انتخاب شرکت در یکی از یک سو و هزینه هایی که برای شرکت در آزمون ها پرداخته اند از سوی دیگر بر مشکلات می افزاید.

آزمون استخدامی شرکت مخابرات ابتدا قرار بود 23 تیر ماه برگزار شود اما بعد آزمون به 10 شهریور ماه انتقال یافت. نهایتا باز هم زمان آزمون تغییر کرد و به 17  شهریور انتقال یافت. زمانی که آزمون سازمان بورس هم قرار است در آن روز برگزار شود.

متن زیر رنجنامه یکی از کاربران است که جهت آگاهی مسئولان و عمل به رسالت خبریمان بدون هیچ گونه سانسوری به اطلاع شما عزیزان می رسد:

با سلام. با توجه به اینکه بسیاری از متقاضیان آزمون استخدامی شرکت مخابرات ایران، در آزمونهای بازار سرمایه سازمان بورس شرکت کرده اند و با توجه به اینکه سازمان بورس از همان ابتدای تیر ماه تاریخ آزمونهای اصول بازار سرمایه را 17 شهریور اعلام کرده است، تغییر روز آزمون استخدامی شرکت مخابرات به روز 17 شهریور که مصادف با آزمونهای سازمان بورس می باشد موجب تداخل این دو آزمون مهم و سردر گمی متقاضیان شده است.

از آنجا که همواره رسالت سایت بانکی در ارتباط بین کارجویان و دستگاههای کارفرما باعث سهولت ارتباط بین این دو قشر شده است، از شما تقاضا دارم تا با انتقال این مشکل (که میدانم مشکل بسیاری از کارجویان نیز هست) به مسئولین شرکت مخابرات، از آنها بخواهید تا تاریخ آزمون را به زمان دیگری منتقل کنند. پیشاپیش از توجه شما متشکرم. یکی از کاربران پر شمار سایت بانکی

پربازدید ترین های بانکی:

*****************

► در قاب تصویر/ عجیب ترین سکه های ضرب شده در دنیا
یادداشت/ چرا ملت خرج آنتالیا رفتن آقایان را بدهد؟ ◄

مطالب مرتبط
بنر