درقاب تصویر/دیدن این تصاویر توی تابستان حسابی می چسبه

دوشنبه ، 23 مرداد 1391 ، 14:04

آبشار بیشه دورود یکی از زیباترین آبشار های کشور به شمار می رود که با مناظر بسیار سرسبز و دلنواز مسافران زیادی را به سوی خود می کشاند . نه تنها مردم لرستان بلکه از سایر نقاط کشور هم مردم سختی راه را برای دیدن این آبشار زیبا برخود هموار می کنند.

به گزارش بانکی دات آی آر، در بالای آبشار، روبروی ایستگاه چشمه‌های پر آب متعددی دیده می‌شود که از دل کوه می‌جوشند و زمزمه کنان از وسط ایستگاه قطار گذشته و آبشار بیشه را تشکیل می‌دهند.

راه این آبشار از طریق راه آسفالته از خرم‌آباد بطول ۶۵ کیلومتر و کنار ایستگاه قطار زیر پل راه آهن می‌گذرد و برای رسیدن به آن باید حدود چند صد متری پیاده روی کرد تا به آبشار رسید و از شهرستان دورود تا بیشه با قطار در حدود ۳۰ دقیقه می‌باشد.

به علت هم جواری این آبشار با چندین مجموعه زیبا همچون جنگل‌های پهناور بلوط، روستای زیبای بیشه و چشم‌انداز ایستگاه راه آهن بیشه از این آبشار و از طرفی هوای خنک و با طراوت، سرسبزی و شادابی کوه‌های بلند و دلنشین بیشه را به یک منطقه دیدنی و جذاب برای گردشگران تبدیل کرده‌است.

در پائین ایستگاه و در دل درختان بلند جویبارهای صاف و زلال، اقامتگاه‌های چوبی و زیبائی در اختیار بازدید کنندگان قرار می‌گیرد و مسافران و علاقمندان در آنجا به استراحت می‌پردازند. علاوه بر این اقامتگاه‌ها مسافران می‌توانند در پائین آبشار و روبروی ایستگاه چادر برپا نمایند و به استراحت بپردازند

پربازدید ترین های بانکی:

*****************

► کاری کنید حسرت این "ای کاش" ها را نخورید
چگونه کامپیوترمان را به سلیقه شخصی درست کنیم؟ ◄

مطالب مرتبط
بنر