عزل و نصبی که آزمون های استخدامی را به هوا فرستاد

سه شنبه ، 7 شهریور 1391 ، 09:20

مدتی است که استخدام های دولتی با توقف همراه بوده و بسیاری از داوطلبان را  سردرگم کرده است.

به گزارش بانکی دات آی آر، استخدام های دولتی به طور مستقیم به دستور معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رییس جمهوری مربوط می شود و طبق دستور آنها انجام می گیرد.

جابه جایی فروزنده و عزیزی در مقام ریاست این نهاد به دستور ریاست جمهوری مدتی است که سردرگمی هایی را ایجاد کرده و خیلی ها نمی دانند که چه باید بکنند .

شنیده ها از این حکایت دارد که فروزنده در زمان ریاست معاونت توسعه مدیریت و سرمایه رییس جمهوری دستور برگزاری چندین آزمون و استخدام نیروهای جدید را صادر کرده است، اما ظاهرا تا این لحظه عزیزی که جایگزین وی گردیده درحال بررسی این دستورات است و کلیه آزمون ها به حالت تعلیق در آمده اند.

نمونه بارز آن آزمون های استخدامی استانداری هاست که دربلا تکلیفی به سر می برد.

طبق تماس هایی که با استانداری های ایلام، چهارمحال و بختیاری و لرستان گرفتیم همگی از آمادگی برای برگزاری آزمون ها و تصحیح اوراق خبر داده اند و اعلام کردند که به دلیل عدم صدور مجوز از سوی معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی مجبورند دست نگه دارند.

در این راستا استانداری ایلام روز گذشته در اطلاعیه رسمی اعلام نموده است:

به اطلاع کلیه داوطلبان آزمون استخدامی استانداری و دستگاه های اجرایی استان لرستان می رساند علی رغم پیگیری های مکرر و اعلام آمادگی استانداری جهت برگزاری آزمون استخدامی ، معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رییس جمهور تاکنون مجوز وتاریخ برگزاری آزمون را صادر ننموده است(در سطح کشور).

از این روی آزمون هایی که تا این لحظه برگزار شده معلق مانده و طبق گفته کارکنان استانداری حتی اوراقش هم تصحیح نشده و استانداری هایی هم که اطلاعیه برگزای آزمون داده اند نتوانستند آزمون برگزار کنند.

این امر موجبات نارضایتی داوطلبانی که با هزار امید دل به استخدام در این نهاد ها بسته بودند را فراهم آورده است و از سوی دیگر بلاتکلیفی کارکنان استانداری ها و تماس های مکرر داوطلبان با استانداری ها سبب شده که این افراد هم ناراضی وسردرگم باشند.

استانداری لرستان اعلام کرده: داوطلبان گرامی می بایست جهت کسب اطلاع از زمان برگزاری ودریافت کارت ورود به جلسه آزمون روزهای یکشنبه و دوشنبه هرهفته به سایت استانداری به آدرس: www.ostan-lr.ir و یا سایت ثبت نام آزمون به نشانی : lorestan.namnevisi.com مراجعه نمایند .

اما اشاره ای نکرده که واقعا این بلاتکلیفی به داوطلبان چه استرسی وارد می کند و اینکه سر زدن مداوم به سایت از عهده همه خارج است.

تلاش کردیم با معاونت توسعه مدریت و سرمایه ریاست جمهوری تماس بگیریم اما تعطیلات جاری و عدم پاسخگویی مسئولان ما را ناکام گذاشت.

سایت بانکی آمادگی دارد نظرات این نهاد در خصوص علت تاخیرهای اخیر را منتشر کند.

پربازدید ترین های بانکی:

*****************

► اپل خواهان ممنوعیت فروش گوشی های سامسونگ شد
در قاب تصویر/ اینجا آفریقا و اینها اهالی آفریقا ◄

مطالب مرتبط
بنر