پرطرفدارترین سلبریتی ها در فیس بوک را بشناسید؟ + عکس

شنبه ، 11 شهریور 1391 ، 09:06

هنرپیشه های هالیوود یکی از پردرآمدترین و ثروتمندترین اقشار در جامعه جهانی هستند و تنها تاجران بزرگ در دنیا می توانند در این زمینه با آنها رقابت کنند. اما این دلیل بر جذب حداکثری طرفداران در فیس بوک نیست.

 

به گزارش بانکی دات آی آر، شبکه اجتماعی فیس بوک به عنوان محفلی برای ارتباط  بیشتر افراد با هم است و سلبریتی ها هم از این قائده مستثنی نیستند. اما شاید برایتان جالب باشد بدانید که مردم دنیا بیشتر تمایل دارند کدام خواننده یا هنرپیشه را در فیس بوک دنبال کنند.

این گزارش را بخوانید تا به پاسخ این سوال برسید.

1. امینم

امینم خواننده رپ که دسامبر 2008 به فیس بوک پیوست و به جای گذاشتن عکس های خودش در فیس بوک از ویدئوهای ترانه هایش استفاده می کند عنوان پرطرفدارترین سلبریتی در فیس بوک را به خود اختصاص داده است.

او در فیس بوک 60,577,275 طرفدار دارد.

 

2. ریحانا

این خواننده مشهور هم طرفداران زیادی در شبکه اجتماعی فیس بوک دارد و هوادارنش می توانند در صفحه او هم عکس هایش را ببینند و هم به ترانه هایش دسترسی دارند.

طرفداران این خواننده که در فوریه 2008 به فیس بوک بیوست، 59,803,784 هستند


3. سیمپسون ها

 

در صفحه این کارتون پرطرفدار می توان بخش هایی از قسمت های مختلف کارتو ن، پشت صحنه و مطالبی که از توئیتر به اشتراک گذاشته می شوند را دید.

ادمین های این صفحه همچنین نظرسنجی هم برگزار می کنند. این صفحه در فیس بوک 54,211,650 هوادار دارد. سیمپسون ها در ژوئن 2008 به فیس بوک پیوستند.


4. شکیرا

شکیرا در صفحه خود در فیس بوک به دو زبان انگلیسی و اسپانیایی پست می گذارد و همین امر باعث شده طرفداران بیشتری پیدا کند.

وی همچنین عکس های شخصی خود را در صفحه خودش قرار می دهد، ضمن اینکه با نام مستعار Shak پیام هایی را پست می کند. تعدد هواداران این خواننده به  53,833,753 رسیده است.

 

5. لیدی گاگا

در صفحه این خواننده جنجالی و پر سروصدا همه چیز پیدا می شود از عکس های شخصی تا پیام هایی که خودش می گذارد. طرفداران این خواننده همچنین می توانند موزیک ویدئوهای او را در این صفحه ببینند.

لیدی گاگا در آوریل 2008 به فیس بوک پیوست و اکنون 53,156,720 طرفدار دارد.


6. مایکل جکسون

هر چند این خواننده پرطرفدار چندی پیش درگذشت اما صفحه طرفداران او در فیس بوک با گذاشتن عکس ها، آهنگ ها و نقل قول هایی از او دنبال کنندگان زیادی دارد.

این صفحه را که در سال 2007 ایجاد شد، 51,454,463 لایک کرده اند.

 

7. هری پاتر

صفحه شخصیت محبوب و پرطرفدار هری پاتر هم در لیست پرطرفدارترین های فیس بوک است. این صفحه که شامل عکس ها و خبرهای تازه این شخصیت و کسانی است که این شخصیت را بازی کرده اند، در سپتامبر 2009 ایجاد شد و 49,483,619 طرفدار دارد.

 

8. جاستین بیبر

بیبر در عصر فیس بوک رشد کرده است، او بزرگ شده عصر تکنولوژی است و همین عامل می تو اند دلیل خوبی برای پر طرفدار شدنش باشد.

صفحه او  در فیس بوک که از مسافرت های او خبر می دهد و آهنگ های جدیدش را برای دانلود می گذارد و در مارس 2009 ایجاد شده، 46,049,956 هوادار دارد.

پربازدید ترین های بانکی:

*****************

► میلیاردر های بورس ایران کدام اند؟
در قاب تصویر/ پارالیمپیک، میدانی به وسعت خودباوری ◄

مطالب مرتبط
بنر