کافه استخدام/استانداری ها مردم را بیکار فرض کرده اند!

شنبه ، 18 شهریور 1391 ، 09:58

با توجه به تقاضای شما کاربران عزیز جهت پیگیری روند آگهی و آزمون های استخدامی از این به بعد قرار است در این بخش به پیگیری اخبار استخدامی و نحوه برگزاری آزمون ها بپردازیم.

شما می توانید سوال ها و در خواست های احتمالی خود را در تالار گفتگوی بانکی مطرح کنید و ما در حد توان به پیگیری اخبار خواهیم پرداخت.

========================

وقتی کسی در جست و جوی کار است به معنای اینکه علاف و بیکار است نیست. اما به نظر می رسد استانداری های کل کشور تصور دیگری از وضعیت بیکاری دارند.

به گزارش بانکی دات آی آر، وضعیت نابسامان استخدام استانداری ها که در گزارش قبلی به طور مفصل برایتان شرح داده شد همچنان ادامه دارد.

 

استانداری آذربایجان غربی و لرستان دست به ابتکار جدیدی در عرصه استخدام های کشور زده اند. این استانداری ها اعلام کرده اند که داوطلبان استخدام در استان آذربایجان غربی شنبه ها و داوطلبان استخدام در استانداری لرستان روزهای یکشنبه و  دوشنبه به سایت استانداری مربوطه مراجعه کنند و پیگیر روند استخدامیشان باشند تا شاید و صد البته شاید در یکی از این روزها و پس از مراجعات متعدد به سایت به صورت کاملا اتفاقی نتایج آزمونشان را در سایت مشاهده کنند!

احتمالا این دوستان در پی نهادینه کردن فرهنگ  استفاده از اینترنت بودند!! و یا شاید هم مفهوم بیکاری و علافی را اشتباه گرفته اند.

این درحالی است که شاید تمامی داوطلبان به اینترنت پرسرعت دسترسی نداشته باشند. واقعا افزایش تعداد کاربران سایت مذکور به این همه گرفتار کردن مردم می ارزد.

اگرچه نباید این نکته را در نظر داشت که هرگونه استخدام در نهاد های دولتی می بایست زیر نظر معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رییس جمهوری انجام پذیرد و ایشان تا لحظه انتشار این مطلب هیچ تصمیمی در خصوص استخدام استانداری ها اتخاذ نکرده اند.

به نظر می رسد دود ادامه این روند فقط و فقط به چشم داوطلبان استخدام در این نهاد برود.

شهرزاد کیافر

پربازدید ترین های بانکی:

*****************

 

► خودروی بدون سرنشین گوگل گرانتر از فراری
اینفوگرافی/ آمازون چگونه پولدار شد؟ (2) ◄

مطالب مرتبط
بنر