تیزر تبلیغاتی ضد اپل در سامسونگ

پنجشنبه ، 23 شهریور 1391 ، 07:36

 

رای دادگاه مناقشه اپل و سامسونگ، مانع اجرای کمپین‌های تبلیغاتی و ضد اپلی این شرکت کره‌ای نشده است. به نظر می‌رسد سامسونگ قصد دارد یک تبلیغ دیگر شبیه آنچه پیش‌تر اجرا کرده بود را تهیه و پخش کند. کمپین قبلی سامسونگ کاربران اپل را در صف‌های طولانی پشت فروشگاه اپل نشان می‌داد که وقتی محصولات سامسونگ برایشان نمایش داده می‌شد، شگفت‌زده می‌شدند. محل تهیه آگهی تبلیغاتی جدید سامسونگ در لس‌انجلس است. تصاویر مربوط به برپایی مکان فیلم‌برداری را در ادامه مشاهده می‌کنید.

سامسونگ  تمام تلاش خود را می‌کند تا مشتریان اپل را به سمت خود جلب کند. این شرکت کره‌ای در حال برپایی یک فروشگاه جعلی و دکور شبیه به فروشگاه اپل است تا آگهی تبلیغاتی جدید خود را در آن مکان تهیه کند. این فروشگاه ساختگی در لس‌آنجلس در حال آماده سازی است و در آن از محصولات تقلبی و شبیه به آنچه در فروشگاه‌های اپل یافت می‌شود، استفاده شده است.

 

 

 

در ویترین‌های این فروشگاه محصولات شبیه بر ابزارهای مبتنی بر iOS، کامپیوترهای شبیه به مک و دیگران محصولات اپل چیده شده‌اند و اطلاعات نادرستی نیز در مقابل آنها قرار داده شده است. حتی آیکان نرم‌افزارهای شبیه به نرم‌افزارهای اپل نیز برروی پنجره‌ها چاپ شده است.

در این فروشگاه سعی شده تا همه محصولات اپل با کیفیت پایین به نمایش درآیند. هنوز مشخص نیست که در تبلیغ جدید سامسونگ کدام یک از محصولات اپل مورد حمله قرار خواهند گرفت اما بدون شک وقتی این تیزر تلویزیونی تهیه شود ارتباط بین اپل و سامسونگ بیش از پیش، شکرآب خواهد شد.

پربازدید ترین های بانکی:

*****************

► کافه استخدام/آخرین وضعیت استخدام های دولتی
قرعه کشی حساب های پس انداز قرض الحسنه بانک رفاه ◄

مطالب مرتبط
بنر