9عادت هوشمندانه از میلیونرهای واقعی

سه شنبه ، 28 شهریور 1391 ، 07:21


1-هرروز ,روزتان را قبل از طلوع آفتاب آغاز کنید

 

نام میلیونر: پیتر شانکمن

نام شرکت: کارخانه گیک, مشاور روابط عمومی وبازاریابی  شرکتهایی همچون آمریکن اکسپرس, دیزنی, ناسا واسپیرینت

مکان: نیویورک

فروش: چندین میلیون دلار درسال2010

پیتر میگوید من هرروز ساعت 4:15 دقیقه صبح بیدار میشوم,این واقعا جالبه که شما می توانید هرچیزی بدست بیاورید وقتی صبح زود بیدار میشوید. این ساعات برای پیتر بسیار حساس است زیرا او دراین زمان به تماسهایش میرسد. ما همه افرادی را درشبکه خودمان داریم بزرگترین چیز در ارتباط باآنها سلام واحوال پرسی است اما فراتر از این یعنی وقتی که چیزی نیاز داریم این راه و زمان خوبی برای گسترش شبکه نیست.



2-مطالعه روزانه


نام میلیونر: راسل ساردر

نام شرکت: آموزشگاه NETCOM تمرین تجاری  IT

مکان: شهر نیویورک

فروش: بیش از 10 میلیون دلار

این مهم نیست که از زمان گسترش کسب وکار راسل ساردر سرش شلوغ شده است ,او همیشه زمانی را به خواندن اختصاص می دهد. ساردر میگوید: من اهل بنگلادش هستم , یکی از فقیرترین کشورهای جهان . ساردر 38 ساله آموزشNETCOM را در سن 23 سالگی شروع کرد.

ارزش آموزش به وسیله والدین کم کم به من القاء شد و خواندن یک جزءبزرگ ومادام العمر از آموزش است. هرروز در طول هفته های آموزشی , او هر آخر هفته رابه مدت 1تا 2ساعت تا 10 ساعت به خواندن می گذراند.



3-خارج از منطقه مناسب خودتان قدم بگذارید


نام میلیونر: جنیفر دانفی

نام شرکت: vayu media

مکان: آتلانتا

فروش: بیش از 5 میلیون دلار

جنیفر دانفی 29 ساله که به همراه کنراد 34 ساله بنیانگذار شرکت vayu مدیا هستند می گوید : شما نمی توانید اجازه دهید ترس شمارا به پیش ببرد. برای موفق شدن شما به بسیاری از چیز ها خارج از محدوده ی مناسب خودتان که در یک ناحیه متداول دارید نیاز دارید. دانفی میگوید او از ابتدا به ارزش این عادت توجه داشته است. بنظر میرسد که هر زمان من کاری را انجام می دادم نمی توانستم موفق شوم اما در حال حاضر چنان موفقیت عظیمی کسب کرده است که به بازار اسپانیا هم سرویس میدهد او خود را خارج ازمنطقه مناسب خود می یابد او می گوید: من نیاز دارم نمای مناسبی از شرکت به نمایش بگذارم وهمچنین نشان دهیم کارمندانی که در این بخش کار میکنند زبان اسپانیایی را به خوبی بلدند. خود او نیز در حین کار در زبان اسپانیای روان وخوب شده است.



4- 2ساعت تمرکز وتفکر در هر آخر هفته


نام میلیونر: مارک استیونس


نام شرکت: بازرگانی ومشاوره MSCO

مکان: ری بوروک  نیویورک

ازرش مالی شبکه: بیش از 10 میلیون دلار

تصور کنید دوساعت کامل درآخر هفته به تمرکز وسکوت وفقط به تفکر بپردازید.

این برای مارک استیونس یک آیین مذهبی است .این عادت از دوران کودکی او شروع شد اما بعدها در زندگی مارک طور دیگری ادامه پیدا کرد وقتی که او ارزش پیاده روی را درک کرد.اومیگوید:من متوجه شدم که وقتی قدم میزنم می توانم به جهات و مسیرهای جدید زندگی وکار فکر کنم. فقط اجازه دادم ذهنم رها باشد اینطوری بود که من تصور کردم و ایده نوشتن پر فروش ترین کتابم به سرم زد. برای کسانی که فکر می کنند خیلی پر مشغله هستند مارک یک جواب دارد و آن اینکه: من مانند انیشتین اعتقاد دارم زمان قابل انعطاف است .شما می توانید هرکاری که می خواهید را انجام دهید فقط اگر شما بخواهید آن کار را انجام دهید و اگر شما زمانی برای فکر کردن به چیزهایی که می خواهید انجام دهید نگذارید، محکوم به تحمل وضع موجود حاضر هستید.



5-صرفه جو باشید


نام میلیونر: کرگ ولف

نام شرکت : اردکهای مشهور

مکان : سن رافائل کالیفرنیا

ارزش مالی شبکه: میلیونها دلار

کارآفرینان باید با تکیه بر کار زیاد از پس نیازها برآیند اما بعد از اینکه اولین درآمد میلیونی را کسب کردند چه؟ من تمامی انواع این شرکت ها را در طی سالهای گذشته دیده ام با پول های خارق العاده و گسترده و بعد ورشکسته.این سرنوشتی است که او برای اجتناب از آن هر روز تلاش میکند.

ولف میگوید من هرگز وام نگرفتم, کارت های اعتباری, وام خودرو  و غیره, همه چیز را نقد پرداخت میکنم بنابراین هرگز سود ی بابت چیزی نپرداختم. من تنها چیز هایی را می خرم که مطمئنا باید بخرم وضروری اند.

ولف مانند قهرمانان مشههور وستاره های موسیقی راک از بابت طراحی اردک های پلاستیکی مشهورش میلیونها دلار بدست آورد و این موفقیت را مدیون تصمیمات هوشمندانه مالی اش می باشد. استراتژی اختصاصی ذخیره مالی وی مورد توجه روزنامه ای بزرگ قرار گرفت که نهایتا منجر به کار با فیلادلفیا سونسیکسرز و نمایش در تلویزیون ملی شد.



6-انجام کاری در هنگام انجام کار دیگر


نام میلیونر: جفری شفرد

نام شرکت : بهشت مروارید , فروشگاه آنلاین فروش مروارید وجواهر

مکان: لس آنجلس

فروش : 20 میلیون دلار

اکثر مردم در باشگاه  در حین فعالیت تلویزیون نگاه میکنند و یا به ipod گوش می دهند به جز جرمی شفرد. او میگوید : من وقتی می دوم یک چالش ویا یک شانس در یک کسب و کار وتمامی جنبه های آن را موشکافی می کنم. این تنها زمانی از روز است که کمی تمرکز می کنم و معمولا به یک نتیجه وتصمیم مناسب میرسم.

فایده ی تمرین فیزیکی روزانه کاملا مشهود است مثل کاهش استرس، افزایش فعالیت مغز و سلامت قلبی عروقی ولی این فعالیت میتواند یک منبع شغلی گرانبها باشد. وقتی که در اداره وقت کافی برای تمرکز بر روی مشکلات مشخص را ندارم. اما وقتی که نیم ساعت بدون وقفه زمان برای فکر کردن میگذارم معمولا به یک راه حل می توانم برسم.



7- هرگز آموختن را متوقف نکنید


نام میلیونر:استیسی پارسل

نام شرکت : همکاران دامپزشک ,یک موسسه اجرایی تحقیقاتی در زمینه سلامت حیوانات

مکان: تولسا ,اوکلاهاما

فروش : بیش از 5 میلیون دلار

یک توصیف از خود: (معتادبه آموزش ) استیسی پارسل همیشه به دنبال راهایی برای پیشرفت خود و کسب وکارش است. او می گوید هرچه بیشتر آموختم بیشتر فهمیدم که چقدر نمی دانم پس من از آموختن از دیگران لذت میبرم. پارسل زمان با ارزشی را هر هفته به برگزاری کنفرانس تلفنی با مربیان در حرفه خودش اختصاص میدهد (کلاس و کنفرانس آنلاین ), سی دی و دی وی دی ها در زمینه هایی مانند فروش , کسب وکار, شبکه های اجتماعی و ارتباطات هم دارد.

وی به تازگی در طی کار با یک معامله پرتنش خارجی برای کمک به مشکل تفاوت فرهنگی یک مشاور و مربی استخدام کرده است.

او می گوید که من خیلی گستاخ هستم اگر بخواهم این همه کار رابه تنهایی انجام دهم ونیاز به کمک از بیرون داشتم , که نه تنها منجر به شکست معامله وتجارتش نشد بلکه باعث بالاترین درآمد وی تا بحال شد.



8-با انگیزه ماندن


نام میلیونر: کوین اوی

نام شرکت: KEV!NOU

مکان : لس آنجلس

فروش : بیش از یک میلیون دلار

کوین اعتراف میکند که هیچ کس نمی تواند 100 درصد زمان خود را انگیزه داشته باشد.مبلغ یک میلیون دلاری و عکاس مشهوری که برای افرادی چون آلیجاه وود, کریسس آنجل , جیمی کندی, فیفتی سنت , و اسنوپ داک کار کرده است. هر موسس و کسی که در کاری پیش قدم میشود  روزهای فرو رفتن به پایین و روزهای دارد که کارها درست پیش نمی رود.

راه حل ساده کوین اشتراک روزانه در وبلاگهایی است که در روز نقل قول های الهام بخش میفرستند.

این عادت از وقتی سر چشمه گرفت که من تشخیص دادم موفقیت همراه با شکست های بسیار بدست می آید و این اجتناب ناپذیر است. من فهمیدم که اگر یک سرمایه گذاری جواب ندهد، خیلی نا امید میشوم بنابراین سیستمی ساختم که مرا به پیش ببرد.



9-هرروز انجام یک عمل نیکو


نام میلیونر: بن فدر من

نام شرکت: فروش روزانه با تخفیف وب سایت 1saleADay.com))

مکان : بروکلین نیویورک

فروش : 100 میلیون دلار

در سن 28 سالگی بن به موفقیت مالی ای رسید که بیشتر کارآفرینان آرزوی رسیدن به آن را دارند. اما با موفقیت بیشتر همچنین مسئولیت بیشتر پیش می آید واین خیلی زودی برای بن روشن شد که کمک کردن به مرکز جامعه محلی یا حمایت از یک گروه معلولین بسیار مهمتر از تبدیل شدن به یک مولتی میلیاردر است.

بن میگوید: من خیلی وقت پیش میتوانستم بازنشسته شوم و بسیار خوش زندگی کنم. بن که پنجاه درصد درآمد های خود را به سازمانهای خیریه کمک می کند امید وار است بتواند بقیه صاحبان کسب وکار های بزرگ را نیز به این کار ترغیب کند اما او میگوید: هرچه من با افراد بیشتری آشنا شدم بیشتر به این مطلب واقف شدم که جوامع نیازمندتری در کشور و در جهان وجود دارد و این باعث ترغیب و ابتکار من می شود.

پربازدید ترین های بانکی:

*****************

► کاریکاتور/ ما و غول تورم
ویندوز 8، محصول بزرگ مایکروسافت، 25 اکتبر می آید ◄

مطالب مرتبط
بنر