قراردادهای عاملیت صندوق توسعه ملی با بانک رفاه منعقد شد

چهارشنبه ، 29 شهریور 1391 ، 10:18

 

قراردادهای عاملیت صندوق توسعه ملی با بانک رفاه سه شنبه در محل صندوق منعقد شد

 


به گزارش بانکی دات آی آر به نقل از روابط عمومی بانک رفاه؛ صندوق توسعه ملی و بانک رفاه یک قرارداد ارزی به مبلغ یک میلیارد دلار و قرارداد دیگری معادل ارزش ریالی به مبلغ 400 میلیون دلار منعقد کردند که بر اساس احکام قانون بودجه کل کشور در راستای حمایت از تولید ملی، کار و سرمایه ایرانی است.


سید ضیاء ایمانی رییس هیات مدیره و مدیر عامل بانک در مراسم امضای قرارداد عاملیت با صندوق توسعه ملی گفت: خوشبختانه بانک رفاه مشتریان بزرگی در حوزه صنعت دارد و منابع ارزی و ریالی نیز که از سوی صندوق توسعه ملی به بانک اختصاص یافته بیشتر در بخش صنعت صرف خواهد شد.
وی تأکید کرد: تلاش می‌کنیم در راستای توسعه واحدهای تولیدی و همچنین حل مشکل نقدینگی واحدهای تولیدی و صنعتی از منابع صندوق توسعه ملی استفاده کنیم.


مهندس محمدرضا نظری عضو هیأت عامل و معاون قراردادهای عاملیت و اعتبارات صندوق توسعه ملی نیز طی سخنانی اظهار داشت: این قراردادها با اولویت حمایت از بخش صنعت کشور منعقد شد که امیدواریم بیش از پیش موجبات شکوفایی، اعتلا و توسعه اقتصادی کشور را فراهم کند.
مهندس نظری تصریح کرد: انشاء الله بانک رفاه بتواند با تمهیداتی که خواهد اندیشید هر چه سریع‌تر برای جذب این منابع در راستای شکوفایی اقتصادی کشور اقدام نماید.

پربازدید ترین های بانکی:

*****************

► 3 تفاوت مهم رهبران و مدیران
جذاب ترین مشاغل جهان کدامند؟ ◄

مطالب مرتبط
بنر