6 میلیارد موبایل فعال در سراسر جهان وجود دارد

شنبه ، 22 مهر 1391 ، 09:17

عصر ما، عصر تکنولوژی است و موبایل و کامپیوتر و همه آنچه که به نوعی به فناوری هایی از این دست مربوط می شود و در نتیجه آمارها هم رنگ و بوی تکنولوژیک به خود گرفته اند.

به گزارش بانکی دات آی آر، روزگاری تنها آدم های روز زمین را می شمردند، اما امروز و در دنیای تکنولوژی دستگاه ها و ابزار مربوط به فناوری هم قدر و شانی چون آدمها پیدا کرده اند و با دقت شمرده می شوند!

طبق آخرین آمارها در حال حاضر 6 میلیارد دستگاه تلفن همراه فعال در سراسر جهان وجود دارد. این آمار را اتحادیه بین المللی مخابرات منتشر کرده است.

براساس اعلام این اتحادیه از آنجاییکه هزینه داده های مرتبط با تلفن همراه در سراسر جهان در حال کاهش است، همچنان افراد بیشتری در سراسر دنیا امکان داشتن تلفن همراه و حتی آنلاین شدن از طریق آن را دارند.

گسترش استفاده از تلفن همراه در سرتاسر جهان می تواند حتی بر فرهنگ جهانی تاثیری شگرف بگذارد. این گسترش به حدی است که در سال 2011 در کشورهایی چون برزیل، روآندا، غنا و کنیا جمعیت استفاده کنندگان از موبایل به دو برابر رسیده است.

کشورهای چین و هند هم، هر یک با 1 میلیارد نفر، بیشترین کاربر تلفن همراه را در سراسر دنیا دارند.

کره جنوبی هم در زمینه پیشرفت فناوری ارتباطات و اطلاعات در رتبه نخست قرار دارد.

در هر حال موبایل این روزها نقشی اساسی در زندگی مردم سراسر دنیا پیدا کرده و مثل کلید خانه! همه جا همراه افراد هست و آنروز که تعداد موبایل ها با تعداد آدم ها در کره زمین برابری کند، چندان دور نیست.

پربازدید ترین های بانکی:

*****************

► کارجویان در دنیا چقدر به شبکه های اجتماعی دل بسته اند؟!
با وام 7ميليونی خودرو چه كنيم؟ ◄

مطالب مرتبط
بنر