کافه استخدام/ تلفن هایی که هیچ وقت پاسخگو نیست!

چهارشنبه ، 26 مهر 1391 ، 12:00

با توجه به تقاضای شما کاربران عزیز جهت پیگیری روند آگهی و آزمون های استخدامی از این به بعد قرار است در این بخش به پیگیری اخبار استخدامی و نحوه برگزاری آزمون ها بپردازیم.

شما می توانید سوال ها و در خواست های احتمالی خود را در تالار گفتگوی بانکی مطرح کنید و ما در حد توان به پیگیری اخبار خواهیم پرداخت.

========================

پاسخگویی یکی از اصول اساسی هر سازمان و اداره ای است که متاسفانه در ایران چندان جدی گرفته نمی شود. روابط عمومی ها بعضا حیات خلوت سازمان ها هستند و هرکسی بیکار می شود به این بخش انتقال می یابد در حالی که از اصول این" هنر هشتم" که قلب تپنده هر سازمانی است کمترین اطلاعاتی ندارد.

البته هستند سازمان هایی که در امر پاسخگویی پیشگام اند اما تعدادشان انقدر معدود است که به چشم نمی آیند. در این بین ارباب رجوع بیش از همه ضرر می کند. حال تصور کنید داوطلب استخدام در یک سازمان دولتی هستید یا می خواهید در آزمون استخدامی اش شرکت کنید و کلی سوال بی جواب دارید که در هیچ یک از اطلاعیه های استخدامی این سازمان وجود ندارد مسلما به دردسر خواهید افتاد.

کاربران بانکی دات آی آر طی ماه های اخیر درباره آگهی استخدامی وزارت دفاع و نیروهای مسلح و استانداری ها سوالات متعددی داشته اند درحالی که دسترسی به این سازمان ها به شدت سخت و پاسخگویی مسئولان قطره چکانی است.

تلفن های رسمی وزارت دفاع  دائما مسدود می باشد یا کسی به آنها پاسخ نمی دهد. استانداری یزد عملا از دسترس خارج است و سایر استانداری ها در مواقعی آنقدر سخت پاسخ می دهند که عملا مجبور می شوی از پرسیدن سوالت انصراف دهی.

سایت های برخی از این مجموعه ها هم عملا مدت هاست به روز رسانی نشده،قسمت ارتباط با مای آن نمایشی است و تقریبا نیمه تعطیل اند. این امر بسیاری از کارجویان را با مخاطرات جدی روبرو ساخته است.

این درحالیست که عملا کسی به خودش زحمت پاسخگویی را نمی دهد!

پربازدید ترین های بانکی:

*****************

 

► این 8 قانون را برای سرمایه گذاری آویزه گوشتان کنید
قیمت هایی که به سرعت نور تغییر می کند! ◄

مطالب مرتبط
بنر