امروز چگونه کار کنید که کسی را نکشید

يكشنبه ، 30 مهر 1391 ، 12:14

حوصله ندارید؟ خسته هستید؟ آمادگی نق زدن به هر پدیده ای را دارید؟ نگران نباشید! این گزارش را که بخوانید، حالتان خوب می شود و حتی اگر به ما قول ندهید، اما به خودتان حتما قول می دهید که روز کاری فردا را متفاوت با امروز آغاز کنید.

 

به گزارش بانکی دات آی آر، محیط کاری گاهی غیرقابل تحمل می شود و کنار آمدن با شرایطش به هنرمندی نیاز دارد. نوع کار و همکاران هم می توانند در شرایطی قرار گیرند که مثل محیط، غیر قابل تحمل شوند، تا جایی که حتی این جسارت را به فرد می دهند که به فکر کشتنشان هم باشد!

راه های پیشگیری از کشت و کشتار همین جاست، در گزارش پیش رو:

1. کلک های موجود برای بازدهی بیشتر و کارایی بالاتر را یاد بگیرید

به عنوان مثال تا می توانید از ابزارها، امکانات و وسایل دور و برتان کمک بگیرید. تکنولوژی آنقدر پیشرفت کرده که بتوانید برای بازدهی بیشتر روی آن حساب کنید. بهانه هم نیاورید که امکانات نداریم!

از هرچه دارید، بیشترین استفاده را ببرید و تلاش کنید به بهترین نحو از آنها استفاده کنید. امتحان کنید، عایدی خوبی خواهید داشت.


2. کمی بیشتر برای انجام بهتر کارها و شاد بودن وقت بگذارید

کمی فکر کنید که در طول روز چقدر برای شاد بودن و انجام بهتر کارها زمان صرف می کنید. شاد بودن البته تنها به معنای جوک گفتن و خندیدن یا فیلم کمدی دیدن نیست، بلکه احساس رضایت هم می تواند شادی شما را تامین کند.

این امر هم در گرو این است که شما بخواهید خوب کار کنید و در نتیجه از خوب کار کردن خود راضی باشید.


3. مهربان باشید، حتی با کسانی که حوصله دیدنشان را ندارید

در نگاه اول سخت به نظر می رسد. مهربانی کردن هنری است که هنرمندی می خواهد. اگر هم خیلی برایتان سخت است، دست کم کاری به کارشان نداشته باشید. در واقع از همین جا شروع کنید. بعد کم کم خواهید دید که قدرت محبت کردن را هم پیدا خواهید کرد.


4. کار کردن صرف نه، کار را درک کنید

به زور کار نکنید. سعی کنید با کارتان ارتباط برقرار کنید، آن را درک کنید. به این ترتیب می توانید به خوبی کار را مدیریت کنید، بدون اینکه از آن دلزده شوید.


5. سخت نگیرید، ترس ازدست دادن شغل استرسش از خود از دست دادنش بیشتر است

در افکار خود داستان سرایی نکنید! اینکه اگر شغلم را از دست دادم چه کنم؟ اگر دیگر مرا نخواهند چه کنم؟ اگر اخراجم کردند، کجا کار پیدا کنم؟ به اینها می گویند افکار منفی. فشار وعصبانیت حاصل از چنین افکاری شما را زودتر، راحت تر و بیشتر عصبانی می کند تا خود از دست دادن کار.

کار فردا را با به کار گیری این 5 روش ساده آغاز کنید و در پایان روز کاری نتیجه را برای خودتان شرح دهید. راضی کننده خواهد بود، مطمئن باشید.

ساراگلچین

پربازدید ترین های بانکی:

*****************

► اتفاقاتی که فقط در چین می افتد! + عکس
چه کسانی سایت‌ها را فیلتر می‌کنند؟ ◄

مطالب مرتبط
بنر