آشنایی با5 زوج موفق دنیای تکنولوژی+ عکس

جمعه ، 5 آبان 1391 ، 08:07

بسیاری بر این باورند که برای اینکه ازدواجی موفقیت آمیز باشد و مرد باید سخت در بیرون از خانه کار کند و زن هم دو وظیفه دارد، گذشت و کار در خانه! در حالیکه زوج های موفق و خوشبختی را هم می توان پیدا کرد که هر دو کار می کنند و بسیار هم موفق هستند.

 

به گزارش بانکی دات آی آر، خانم هایی چون مایر، مدیرعامل یاهو، ثابت کرده اند که می توان هم وظیفه همسری داشت و هم به خوبی از پس کار برآمد و در بالاترین مسندهای قدرت نشست.

در این گزارش شما را با پنج زوج موفق آشنا می کنیم که هم زندگی شخسی شان و هم زندگی کاریشان موفقیت آمیز بوده است.

1. ماریسا مایر و زاک بوگ

ماریسا مایر را از وقتی به یاهو رفته و بر مسند مدیریت عامل آن نشسته خیلی ها بیتشر شناخته اند. همسر وی نیز در همین عرصه تکنولوژی فعال است و یکی از موسسان یک شرکت سرمایه گذاری است. این زوج در سانفرانسیسکو زندگی می کنند.

 

2. شریل سندبرگ و دیوید گلدبرگ

خانم سندبرگ را خیلی ها دست راست مارک زاکربرگ در فیس بوک می نامند. او که از گوگل به فیس بوک آمده بیشتر از هر چیز به خاطر نفر دوم بودن در فیس بوک شناخته شده است. دیوید گلدبرگ همسرش نیز در حال حاضر مدیر عامل شرکت SurveyMonkey است.

 

3.سرگی برین و آنه ووجیکی

برین که نیاز به معرفی ندارد و نامش همگان را به یاد گوگل می اندازند. همسرش هم مدیر موسسه ای است که در کار بررسی اطلاعات ژنتیکی افراد است. آنها در سال 2007 با هم ازدواج کردند و در حال حاضر یک پسر دارند.

 

4. کوین رز و داریا پینو

عکس کوین رز سال 2006 روی جلد بیزینس ویک رفت به خاطر موفقیتش در دیگ اما حالا او در بخش مشارکت در سرمایه گذاری گوگل فعال است. همسرش هم دکترای علوم اعصاب دارد و زوج موفق و خوشبتخی را تشکیل داده اند.

 

5. برید مورین و دیوید مورین

دیوید مورین هم الان صاحب یک شبکه اجتماعی است و پیش از این در اپل و گوگل کار کرده است، همسرش هم در حال حاضر صاحب یک شرکت بزرگ است. آنها در سال 2011 با هم ازدواج کردند.

پربازدید ترین های بانکی:

*****************

► مزایا و معایب خرید از مراکز خرید جمهوری!
کافه استخدام/ آخرین اخبار استخدامی این هفته ◄

مطالب مرتبط
بنر