افزایش ارزش سهام فیسبوک و امیدواری تحلیلگران به آینده

چهارشنبه ، 8 آذر 1391 ، 10:36

سهام فیس بوک روز دوشنبه هفته جاری و در ساعات آغازین بازار سهام آمریکا به قیمت 24/94 عرضه شد و آغاز خوبی را در بازار سهام داشت.

 

به گزارش بانکی دات آی آر، این قیمت به سرعت و در همان ساعات اولیه صبح از 25 دلار هم گذشت و برای نخستین بار رکورد قیمت را از ماه جولای تا کنون شکست.

این اتفاق باعث شد تحلیلگران در پیش بینی های خود درباره آینده این شبکه اجتماعی و سهام آن تجدید نظر کرده و به نوعی این پیش بینی ها را بروزرسانی کنند.

حتی منتقدان فیس بوک هم بعد از دوشنبه خوب فیس بوک در بازار سهام مجبور شدند دیدگاه های خود نسبت به آینده این شبکه اجتماعی را بهبود بخشند.

در هفته های اخیر تلاش های فیس بوک برای رونق تبلیغات موبایلی و افزایش درآمد از این راه بیشتر از هر چیز بر دیدگاه های کارشناسان تاثیرگذار بوده است.

به نظر می رسد سهام فیس بوک پس از پشت سر گذاشتن یک دوره سخت که حتی باعث رسیدن قیمت آن به نصف هم شد، حالا روند می تواند روند صعودی را به خود ببیند.

سهام فیس بوک روز 29 اردیبهشت سال جاری عرضه عمومی و قیمت اولیه آن 38 دلار تعیین شد. اما سه ماه پیش قیمت این سهام به نصف یعنی 19 دلار کاهش یافت و بدترین روزهای خود را گذراند.

پربازدید ترین های بانکی:

*****************

► سامسونگ دوباره متهم شد، اینبار اریکسون شاکی است
ابلاغ و تکذیب مصوبه های اقتصادی همچنان ادامه دارد ◄

مطالب مرتبط
بنر