کافه استخدام/ نتیجه پیگیری های بانکی در خصوص استخدامی ها

شنبه ، 2 دی 1391 ، 10:10

 

با توجه به تقاضای شما کاربران عزیز جهت پیگیری روند آگهی و آزمون های استخدامی از این به بعد قرار است در این بخش به پیگیری اخبار استخدامی و نحوه برگزاری آزمون ها بپردازیم.

شما می توانید سوال ها و در خواست های احتمالی خود را در تالار گفتگوی بانکی مطرح کنید و ما در حد توان به پیگیری اخبار خواهیم پرداخت.

========================

درهفته ای که گذشت پیگیری های متعددی داشتیم که شما را در جریان مشروح بررسی هایی روند آزمون های  استخدامی های کشور قرار می دهیم:

1. نتایج نهایی آزمون استخدامی 25 آبان بانک قوامین

مسئولین اعلام داشتند با تمامی کسانی که حد نصاب نمرات را کسب کرده اند تا این لحظه تماس گرفته شده است. از این تعداد 60 درصد به علت ثبت اطلاعات نادرستی مثل(سن، رشته و ...) مردود شده اند و40 درصد مابقی در محله کارگزینی هستند.

بانک در حال نیرو سنجی است تا مابقی را از ذخیره ها استخدام کند.

2.نتایج استخدام در استانداری قزوین

مسئولین در این استانداری کمی کم لطف بودند و اعلام کردند هر داوطلبی که پذیرفته شده باید شخصا تماس بگیرد از این رو شماره تماسشان را منتشر می کنیم تا شما داوطلبین عزیز مستقیما تماس بگیرید.

02813337731

3.آزمون تاخیری سازمان امور مالیاتی

سازمان امور مالیاتی با انتشار اطلاعیه ای  و دریافت مبلغ 8 هزار تومان از متقاضیان اعلام کرد 23 تیرماه آزمونی برگزار می کند که همچنان بلا تکلیف مانده. به در خواست شما کارابران عزیز با این سازمان تماس گرفتیم و اینطور جواب گرفتیم که: هنوز مجوزی برای برگزاری آزمون صادر نشده! و منتظر مجوز معاونت منابع انسانی ریاست جمهوری هستیم.

4. نتایج مرکز آمار ایران

مرکز آمار ایران هم در خصوص دلیل تاخیر اعلام نتایجشان به خبرنگار ما گفت: هنوز سازمان برگزار کننده آزمون( احتمالا سازمان سنجش)نتایج را اعلام نکرده! به محض اعلام نتیجه راسا با پذیرفته شدگان تماس می گیریم.

پربازدید ترین اخبار بانکی:

===============

 

 

 

► طنز/ آنکه دار و ندار دیگران را با حرفی می داد بر باد!
برای کسب و کار به برنامه ریزی نیاز ندارید ◄

مطالب مرتبط
بنر