یک راهکار ساده برای اینکه جیبی پر پول داشته باشیم

دوشنبه ، 23 بهمن 1391 ، 08:19

فرقی نمی کند که پولدار باشید و یا موقعیت مالی ضعیفی داشته باشید شما ممکن است روش درست مدیریت منابع مالی را ندانید و با استفاده نادرست از منابع مالی انرژی و داشته های خود را به مرور از دست دهید.

همیشه به یاد داشته باشید برای رسیدن به شرایط مالی بهتر نیاز نیست که همواره درآمد خود را افزایش دهید و شب و روز کار کنید بلکه با مدیریت بهتر منابع مالی نیز میتوانید علاوه بر اینکه از زندگی لذت میبرید شرایط مالی بهتری داشته باشید.

امروزه مساله پول و مشکلات مالی، یکی از عوامل مهم در زندگی می باشد که به راحتی نمی توان از کنار این مسئله رد شد. داشتن یا نداشتن پول می‏تواند علت بسیاری از استرس‏ها و نگرانی‏ها به شمار آید.

حتماً شما هم افرادی را دیده اید که با وجود درآمد معمول و متوسط با یک مدیریت کاملاً آگاهانه و برنامه ریزی شده به خواسته های بزرگ، مهم و متعدد خود مثل خرید خانه می رسند و همواره برای خالی نبودن دست خود در مواقع اضطراری، پس انداز اندکی نیز دارند.


به عنوان مثال بیشتر افراد بر این باورند که با حقوق کارمندی نمی توان پس انداز داشت یا پولدار شد. این فرضیه کاملا اشتباه است. چرا که بسیاری از افراد با حقوق متوسط توانسته اند با برنامه ریزی درست صاحب ماشین، خانه و ... شوند. چرا که این افراد زمان فعلی را از دست نداده و برنامه ریزی درستی در هر لحظه از زندگی داشته اند.

برای موفقیت در زمینه مالی حتما باید دخل و خرج خود را ثبت کنید تا بتوانید از این اطلاعات برای برنامه ریزی،کشف هزینه های اضافی، مدیریت دخل و خرج استفاده نمایید. بدون یادداشت هزینه های روزانه نمی توانید بر دخل و خرج خود اشراف داشته باشید. شرکتهای موفق نیز برای مدیریت هزینه های خود برنامه های حسابداری پیشرفته و در برخی مواقع گران قیمتی را خریداری میکنند زیرا از اهمیت یادداشت هزینه و درآمد اطلاع دارند!

آیا می دانید اطلاع دقیق از میزان دخل وخرج ، تا چه حد در کاهش هزینه های غیرضروری به شما کمک می کند؟ آیا می دانید مراقبت از دخل وخرج وکنترل هزینه های اضافی اولین گام درکسب ثروت و یکی از مهمترین رموز ثروتمندان است ؟ آیا تا بحال بدنبال ابزاری برای کنترل آن بوده اید؟


جیب یک نرم افزار حسابداری شخصی آنلاین و یکی از اولین نمونه‌های نرم افزار به صورت سرویس در ایران است. جیب برای کاربرد‌های شخصی و به شکلی بسیار ساده طراحی شده است تا کاربران بدون درگیر شدن با پیچیدگی های حسابداری بتوانند بر دخل و خرج خود مدیریت داشته باشند.جیب مناسب تمام افراد با هر میزان دانش از کامپیوتر و حسابداری می باشد. این سامانه نزدیک به دو سال میباشد که به فعالیت مستمر خود ادامه میدهد و ویژگی بارز این سایت نسبت به سایتهای دیگر درساده سازی مفاهیم حسابداری برای تمام اقشار جامعه ، ظاهری زیبا و کاربرپسند،، نسخه موبایل، پشتیبانی 24 ساده و نسخه ویندوز برای کاربرانی که به هر دلیلی دسترسی به اینترنت ندارند.





امکانات جیب

1-ثبت هزینه و درآمد

2-تعریف گروههای هزینه و درآمد تا دو سطح

3-تعریف و مدیریت حسابها به عنوان مثال حسابهای بانکی

4- انتقال وجه بین حسابها

5-ثبت بدهی و طلب

6-ثبت چک

7-ثبت وام و تولید اتوماتیک اقساط

8-سیستم یادآوری بدهی، طلب، اقساط، چک و ...

9-دفترچه یادداشت

10-گزارش های نموداری و متنی

11-نسخه موبایل

12-پشتیبانی آنلاین از طریق ایمیل و یاهو به صورت 24 ساعته

و دهها امکانات دیگر که با مراجعه به جیب میتوانید مشاهده نمایید

آدرس جیب : www.jeeb.ir

اخبار منتخب بانکی دات آی آر:

=================

► چشمانی که به دست دیگران خشک شده
پربازدیدترین وبسایت های جهان را بشناسید ◄

مطالب مرتبط
بنر