نرم افزاری بی نظیربرای بازدید راحتتر سایت ها

شنبه ، 28 بهمن 1391 ، 07:19

خیلی وقت نیست که وایر لس و وای فای به زندگی ما راه پیدا کرده اند اما به سرعت جای خودشان را در زندگی ما باز کردند و کمتر کسی را می توان یافت که از آنها استفاده نکند.

به گزارش بانکی دات آی آر، این روزها کمتر کسی است که به دنبال این باشد که چطور از اینترنت تلفن همراهش استفاده کند بلکه همه در پی آن اند که چطور بتوانند کیفیت استفاده از اینترنت در تلفن همراهشان را ارتقا دهند.در این خصوص نرم افزارهای مختلفی عرضه و ارائه شده است. در این گزارش می خواهیم شما را با یکی از زیبا ترین وکاربردی ترین این نرم افزار ها آشنا کنیم.

 

فلیپبورد Flipboard یک مجله اینترنتی است که در قالب یک اپلیکیشن بر روی گوشیهای هوشمند نصب می گردد . با نصب فلیپ بورد شما دسترسی به شبکه های اجتماعی ، سایتهای مورد دلخواهتان وهمچنین آخرین خبرهای روز دنیا در رابطه با مسایل گوناگون را در یک اپلیکیشن فوق العاده زیبا و کاربرپسند خواهید داشت.

این نرم افزار برقراری ارتباط با سایت ها و شبکه های اجتماعی را به شکل چشم گیری افزایش می دهد و علاوه بر این که کار را ساده می کند زیبایی های فراوانی هم دارد.

برخی سایت هایی که این نرم افزار امکان استفاده از آن را ساده تر می کند عبارت اند از:  توییتر ، فیس بوک، پلاس ، لینکداین ، فلیکر، یوتیوب ، تامبلر، اینستاگرام ، سوندکلود ، ریدر و..

اگر علاقه مند به داشتن مطالب یک وبسایت یا بلاگ در فلیپ بوردتان هستید می توانید آن سایت را در ریدر قرار داده و از فلیپ بورد آن را فراخوانید. بدین صورت که ابتدا گوگل ریدر خود را در فلیپ بورد فعال کرده  و در ریدر خود نیز آدرس سایت مورد دلخواهتان را ثبت می کنید. حالا به فلیپ بورد برگشته و آن را در قسمت ریدر پیدا کرده و به مجله خود اضافه کنید

اگر به اینترنت دسترسی نداشتیم؟

شما می توانید به راحتی مطالبی را که دوست دارید در پاکت بگذارید تا بعداً و یا زمانی که به اینترنت دسترسی ندارید از طریق پاکت بخوانید.

خود اپلیکیشن فلیپ بورد نیز گلچینی از بهترینهای دنیا را همانند اپلیکیشن زایت در موضوعات زیر گردآوری می کند که شما بر حسب علاقه خود می توانید در صفحه های مجله خود جای دهید : اخبار ، تجارت ، تکنولوژی ، صدا ، تصویر ، طراحی ، زندگی ، تفریح ، ورزش ، سفر و بعضی اخبار محلی

چرا فلیپ بورد؟

زیباییهای این اپلیکیشن فضای منحصر بفردی را ایجاد کرده است که چشم پوشی از آن را غیر ممکن می سازد ، گاهی در طول روز و زمانهایی که بیکار هستید تماشای این مجله الکترونیکی را حتماً به شما پیشنهاد می کنیم.

اخبار منتخب بانکی دات آی آر:

================

 

► چطور در شلوغی شب عید خرید کنم؟
5 روش عالی برای اینکه در محیط کار تک باشید ◄

مطالب مرتبط
بنر