طنز/ ازکجا بفهمیم به اینترنت معتاد شده ایم؟

پنجشنبه ، 3 اسفند 1391 ، 08:22

آدم های معتاد از نظر خودشان خیلی هم نرمال و معمولی اند فقط یه وقتا سین شون می زنه. اما بقیه آنها راطور دیگری می بینند.لاغر، رنگ پریده،عصبی، احساسی، غیر منطقی با دوره های توالی افسردگی و شیدایی!!

هیچ کس حاضر نیست بگوید ماست من ترش است! بنابر این خیلی از معتادین به اینترنت هم حاضر نیستند بپذیرند که بیش از اندازه به اینترنت وابسته شده اند و کیفیت زندگیشان دستخوش تغییر شده است. معتاد شدی؟ بدبخت ،بیچاره وابسته . نکن می افتی لب جوب آب هیچ کی ام نیست دستت رو بگیره!!!

اگر:

1. چایی های طول روز کار دستت می ده و نصف شب از خواب بیدار می شی اشکال نداره معتادنیستی اما اگرهمون موقع تو خواب و بیداری ایمیلت رو چک کنی حتما معتادی!!

2.  ندونی رنگ چشم های همسرت چه رنگیه خیلی بده اما معتاد نیستی اما اگر بتونی 24 ساعت بدون آب و غذا زندگی کنی اما بدون مودمت یه ساعتم نتونی یعنی یه مشکلی هست!!

3. اسم ها رو فراموش می کنی همسایه ها رو کچل کردی از بس اسم ها شون رو اشباه گفتی خوب اشکال نداره یه کم کم حافظه ای اما اگر اسم و آدرست رو با www به دیگران می دی یه کوچولو جای نگرانی داره!

4. یادت نمی یاد پسرت چند سالشه ناراحت کننده است اما اگر تاریخی که صفحه فیس بوکت رو باز کردی می دونی و جشن می گیری احتمالا باید یه تست عدم اعتیاد بدی!

5. روی کنترل تلویزیون بنشینیدیعنی قبل از نشستن به مبل نگاه نکرده اید اما اگر برای تغییر دادن کانال دبل کلیک کنید خطرناک می شود!

6. حرف زدن بادیگران را دوست ندارید خوب شاید آدم کم حرفی هستید اما اگر برای چک کردن آماده بودن شام به مادر یا همسرتان پی ام بدهید بهتر است به جای شام خوردن به پزشک مراجعه کنید.

7.به ازدواج فکر نمی کنید خوب اشکال ندارد شاید فکر می کنید وقت برای ازدواج زیاد است اما اگر احساس می کنید لپ تاپتان غصه می خورد و دلتنگ می شود شاید هم حسودی اش بشود من حرفی برای گفتن ندارم!

8.اگر غریبه ای خواهرتان را به اسم کوچک صدا کند و ککتان نگزد احتمالا روشن فکریت اما اگر خواهرتان به کامپیوترتان گفت کوفتی و شما خواستید ادبش کنید آن وقت باید ازتان ترسید!

9. از قطع ارتباط دوستتان غصه می خورید احتمالا آدم اجتماعی و مردم دوستی هستید اما اگر دوست فیس بوکی تان شما را آن فرند کرد و شما گریه می کنید و یک هفته عزاداری می کنید خیلی به فیس بوک وابسته شدید.

10. دستتان درد می کند احتمالا از آن زیاد کار کشیده اید اما اگر از بس بر روی کیبورد تایپ کردید اثر انگشتتان از بین رفته شما معتادید.

اخبارمنتخب بانکی دات آی آر:

===============

 

 

► داستانک/ مار را چگونه باید نوشت؟
آنچه مانع پولدار شدن شما می شود ◄

مطالب مرتبط
بنر