اعلام نتایج آزمون شهرداری هادر سال 91

چهارشنبه ، 2 اسفند 1391 ، 14:10

 

در استانهای آذربایجان غربی، البرز،سمنان،قم، کردستان، کرمان، گلستان، مرکزی که در مهرماه سال جاری برگزار شد، از سوی سازمان سنجش آموزش کشور اعلام گردید و داوطلبین این آزمون از ساعت ۱۶ روز چهارشنبه 91/12/2 می توانند با مراجعه به پایگاه اینترنتی نتایج آزمون خود را مشاهده نمایند.

به گزارش روابط عمومی سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور ،مدیرکل دفتر نوسازی،تحول اداری و فناوری اطلاعات با بیان خبر فوق تأکید کرد: پذیرفته شدگان آزمون استخدامی پیش از تماس کمیته اجرایی آزمون استخدامی استانداریها از هرگونه مراجعه حضوری به استانداریها جداً خودداری نمایند.

میراحمدی افزود : کمیته های اجرایی آزمون استخدامی این استانها نیز می بایست طبق جدول زمانبندی و بر اساس فرایندهای مشخص نسبت به فراخوان پذیرفته شدگان جهت تشکیل پرونده و بررسی مدارک آنان و انجام سایر مراحل قانونی اقدام نمایند.

وی همچنین گفت: نتیجه نهایی داوطلبین رشته شغلی آتش نشان درصورتی که جهت آزمون عملی معرفی گردیده اند پس از انجام آزمون عملی مشخص خواهد گردید.

توجهات مهم:


داوطلب گرامی
برای ورود به سامانه جهت دریافت نتایج آزمون مرحله سوم  (استانهای آذربایجان غربی ، البرز ، سمنان ، قم ، کردستان ، کرمان ، گلستان ، مرکزی ) خواهشمند است کدملی و شماره داوطلبی خود را وارد کرده و بر روی دکمه “ورود” کلیک نمایید. سامانه شما را به صفحه اعلام نتایج هدایت خواهد کرد
توجه۱
داوطلبانی که در صفحه اعلام نتایج خود وضعیت قبولی را مشاهده می کنند لازم به ذکر می باشد که قبولی آنان منزله استخدام قطعی نمی باشد و در صورت تکمیل مدارک و انجام فرایندهای قانونی تاییده نهایی توسط کمیته اجرایی آزمون هر استان اعلام خواهد شد.
توجه ۲
داوطلبانی که در صفحه اعلام نتایج خود وضعیت معرفی به آزمون عملی را مشاهده می کنند:
این دسته از داوطلبان پس از شرکت در آزمون عملی ، تکمیل مدارک و انجام فرآیندهای قانونی ،تاییده نهایی آنها در صورت قبولی در آزمون عملی  توسط کمیته اجرایی آزمون هر استان اعلام خواهد شد.
داوطلبین گرامی محترم
لطفا از مراجعه حضوری به سازمان سنجش آموزش کشور، استانداری ،شهرداری و سازمان های ستادی خوداری فرمایید.
خواهشمند است داوطلبانی که در صفحه اعلام نتایج وضعیت قبولی مشاهده می کنند طبق جدول زمان بندی اعلامی توسط کمیته اجرایی آزمون استان جهت تکمیل مدارک مراجعه نمایند.

برای مشاهده نتایج آزمون شهرداری ها اینجاکلیک کنید

► آموزش و پرورش مجوز استخدام خارج از فارغ التحصیلان دانشگاه فرهنگیان را ندارد
آخرین اخبار استخدامی استانداری مازندران ◄

مطالب مرتبط
بنر