تبلیغات اینترنتی بهترین راه برای معرفی خدمات الکترونیکی بانک ها

دوشنبه ، 7 اسفند 1391 ، 07:29

 

تبلیغات اینترنتی بهترین راه برای معرفی خدمات الکترونیکی بانک ها؟


اغلب بانک های ایران امروزه خدمات متنوع و ارزنده ای در حوزه اینترنت ارائه می کنند که در بسیاری از جنبه ها قابل رقابت با بانک های خارجی است.


همه واقف هستند که رشد استفاده از خدمات بانکداری الکترونیکی به نفع تمامی ذینفعان است، هزینه های بانک را کاهش می دهد، استفاده از خدمات برای مشتریان را ساده تر، سریع تر و کم هزینه تر می کند، ترافیک را کاهش می دهد و ...


مشکل اینجاست که این خدمات توسط بانک ها به نحو خوبی معرفی، آموزش و توصیه نمی شوند و یا به بیان بهتر از کانال های مناسبی این موارد تبلیغ نمی شوند.


قطعا بهترین هدف گذاری این خدمات، مشتریانی هستند که به اینترنت آشنایی داشته و از اینترنت به عنوان یک ابزار جدی در کارهای روزمره خود استفاده می کنند.


حال با این پیش فرض یک تبلیغ محیطی یا چاپی چقدر می تواند به بازار هدف این نوع مشتریان نزدیک شود؟
تحقیقات نشان می دهد بهترین شیوه برای معرفی خدمات الکترونیکی بانکها، استفاده از رسانه های تبلیغات اینترنتی به شیوه درست آن می باشد.


البته شیوه درست، مشخص کردن محصولی که قرار است معرفی شود، سناریو بنرها، طراحی landing page های مناسب برای این محصول، کمپین های مناسب PR برای آموزش همه این ها در کنار هم می تواند یک طرح تبلیغاتی مناسب  را برای  معرفی محصولات یک بانک رقم بزند.


همچنین می توان گفت یکی از رسالت های مهم بانک ها در حوزه خدمات بانکداری الکترونیکی بستر سازی آموزشی برای محصولات خود بالاخص در حوزه امن استفاده کردن از این محصولات می باشد.


اما اینکه تا چه حد دراین زمینه موفق بوده اند و یا اینکه آیا از همه بسترهای موجود استفاده شده و یا اینکه تا چه حد در هدایت افکار عمومی موثر بوده اند جای بحث و بررسی دارد.

اخبار منتخب بانکی دات آی آر:

================

► در قاب تصویر/ سردترین روستای جهان
گلکسی نوت 8، رقیب آی پد مینی، آمد ◄

مطالب مرتبط
بنر