شعبه ي بانك پاسارگاد در بجنورد، مركز خراسان شمالي افتتاح شد

چهارشنبه ، 8 آبان 1387 ، 09:57
 

 

 

 

بانکی:  بانك پاسارگاد به دنبال افتتاح شعبه هاي خود در سراسر ايران، اين بار به خراسان شمالي رفته و شعبه ي خود را در بجنورد افتتاح كرد.

به گزارش  روابط عمومي بانك پاسارگاد، آيين افتتاح شعبه ي بجنورد با حضور تعداد بيشماري از مردم منطقه، كسبه و معتمدين و همچنين تعدادي از مديران بانك و منطقه، برگزار شد.
در اين مراسم ، خسرو رفيعي ، مشاور مديرعامل و مدير ورابط عمومي بانك پاسارگاد ضمن ابراز خرسندي از حضور بانك در بجنورد گفت: بانك پاسارگاد به حضور خود در مناطق مختلف كشور افتخار مي كند و اعتقاد دارد همه ي مردم عزيز در جاي جاي اين مرز و بوم شايسته ي بهره مندي از بهترين خدمات بانكي اعم از ريالي و ارزي هستند.
وي ادامه داد: اين باور است كه بانك پاسارگاد را بر آن داشته كه با حضور خود در مناطق مختلف ، حمايت مردم گرامي را با ارايه بهترين ها پاسخ داده و قدمي در راه خدمت به اين عزيزان بردارد.
رفيعي در پايان تصريح كرد: پاسارگاد پذيراي قدوم سبز مشتريان عزيز در شعبه هاي خود است. هم ميهنان قادر خواهند بود در جاي جاي كشورمان به محض نياز به انجام امور بانكي از طريق شعبه ها و نيز خدمات بانكداري الكترونيكي ارايه شده در پاسارگاد نياز خود را به بهترين نحو ممكن مرتفع كنند.
گفتني است شعبه ي بانك پاسارگاد در بجنورد در خيابان طالقاني واقع شده است.

منبع: خبرگزاری موج

 

► ادامه تلاش ها براي استرداد کلاهبردار 70 ميلياردي
بانک سپه تلاش های قدرت های خارجی جهت تحریم ایران را ناکام کرد ◄

مطالب مرتبط
بنر