گزارش/شرایط سخت کارکنان نمایندگی های بیمه

سه شنبه ، 15 اسفند 1391 ، 11:34

یکی از شرکت های مطرح بیمه کشور شرایط سخت کاری برای چند تن از کارکنان خود ایجاد کرده که سبب نا امیدی و کاهش انگیزه های کاری آنها شده است.

به گزارش بانکی دات آی آر، در حالی که حقوق و مزایای اغلب کارکنان دفتر مرکزی وضعیت مناسبی دارد کارکنان نمایندگی ها از حقوق ومزایای کمتری برخوردارند و با حداقل حقوق وزارت کار مجبورند روزگار بگذرانند.جالب است بدانید بسیاری از این کارکنان بیمه هنوز بیمه نشده اند!

این گفته های یکی از کارکنان نمایندگی های بیمه در کشور است که از شرایط کاری اش چندان راضی نیست. این خانم می گوید: "تازمانی که در دفتر نمایندگی باشی و همه افراد شرایط حقوق و مزایای یکسانی داشته باشند خب احساس ناراحتی و تبعیض نداری."

اما من به دلیل شرایط خاص کاری ای که برایم پیش آمده به همراه 4 نفر دیگر به عنوان کارکنان نمایندگی ها در ساختمان اصلی بیمه...مشغول به کار شدیم.

شرایط سایر همکاران ما عالی است چون حقوقشان حداقل دوبرابر حقوق ماست، مزایای کاری زیادی دارند، ساعات کم کاری مفید و مرخصی های جورواجور دارند.

کارکنان رسمی در این بیمه برای خود پادشاهی می کنند. حق امضا دارند و هرطور که دوست دارند کار می کنند. وام می گیرند و ساعات کاری مناسبی هم دارند. با چنین شرایطی فکر می کنم ما حق داشته باشیم که انگیزه ای برای ادامه کار در وجودمان باقی نماند.

حتی نیرو های قرار دادی که زیر نظر مرکز کار می کنند هم شرایط نسبتا خوبی دارند. اما ما 5 نفر در این دستگاه عریض و طویل زیر نظر نمایندگی ها کار می کنیم.

نمایندگی ها اصلا به کارکنانشان اهمیت نمی دهند. حداقل حقوق وزارت کار را می گیریم و بیمه هم نیستیم.

خانواده من شرایط مالی خوبی دارند و از نظر مالی چندان تحت فشار نیستم اما دیدن شرایط تبعیض آمیز هر روز آزارم می دهد و کار کردن را برایم دشوار کرده است.

کاش از دفتر نمایندگی بیرون نمی آمدم و متوجه این تفاوت ها نمی شدم.

کاش بیمه ... همانطور که به فکر کارکنان سازمانش بود برای کارکنان نمایندگی ها هم اهمیت قائل بود. شاید اصلا مدیران از آنچه نمایندگانشان سر ما می آورند خبر ندارند .شاید هم می دانند.

اخبار منتخب بانکی دات آی آر:

===============

► اعتماد به نفس یا خود شیفتگی مساله این است
21 توصیه طلایی سرمایه گذاری از وارن بافت ◄

مطالب مرتبط
بنر