ساعت کار بانک ها درروزهای پایان سال

شنبه ، 19 اسفند 1391 ، 10:16

امسال هم مثل سال های گذشته در روزهای پایانی سال و افزایش حجم عملیات بانکی مردم بانک های کشور ساعات کاری خود را در آستانه نوروز تغییر داده اند.

به گزارش بانکی دات آی آر، بسیاری از شعب بانک ها به صورت یکسره و برخی به صورت کشیک به ارائه خدمات خواهند پرداخت مشروح ساعات کاری برخی از بانک ها به این شرح است:

بانک سامان

با نزدیک‌شدن به روزهای پایانی سال و افزایش مراجعه به شعب بانک و به‌منظور خدمات‌رسانی مطلوب‌تر به مشتریان، ساعت و روزهای کاری بیش از یکصد شعبه بانک سامان در تهران و شهرستان‌ها افزایش یافت. شعب کشیک بانک سامان در روزهای جمعه 11، 18 و 25 اسفند 1391 از ساعت 9 تا 12 آماده ارائه خدمت به مشتریان خواهند بود.

این گزارش حاکی است، شعب کشیک تهران شامل شعب میدان تجریش، قیطریه، جام‌جم، سه‌راه اقدسیه، ولنجک، نیاوران، الهیه، خیابان دزاشیب-سه‌راه عمار، جنت‌آباد، میدان سرو، پونک، شهرک اکباتان، ترمینال 2 فرودگاه مهرآباد، تهرانسر، ایران‌‌زمین، اریکه ایرانیان، سعادت‌آباد، گیشا، صادقیه، هایپر‌استار، دکترفاطمی، یافت‌آباد، آفریقای‌شمالی، آفریقا، پاسداران، خیابان دولت، پارک ساعی، میدان ونک، میدان آرژانتین، بهشتی، سیدجمال‌الدین اسدآبادی، قلهک، شمس‌آباد-میدان ملت، میدان نبوت، فلکه‌اول تهرانپارس، دلاوران، پیروزی، مرکزی، خیابان جمهوری-ابوریحان، مولوی، میدان قزوین، بازار، نازی‌آباد، شهرری، ملت-اکباتان، سی‌تیر، ولیعصر-زرتشت، کریم‌خان، جهانشهر کرج، توحید کرج، شهریار و شهرقدس خواهد بود.

این گزارش می‌افزاید، در سایر شهرستان‌ها نیز 48 شعبه شامل شعب: بلوار میرزای شیرازی، بازار وکیل ، قصرالدشت شیراز، زاینده‌رود‌، چهار باغ بالا اصفهان، سجاد مشهد، مدرس مشهد، سمنان، شهرکرد، خرم‌آباد، نیشابور، اروند، ولیعصر تبریز، استاد شهریار تبریز، بازار‌تبریز، کرمانشاه، بوشهر، یاسوج، ایلام، سنندج، بجنورد، بیرجند، بابل، تنکابن، آمل، گنبد، رفسنجان، اراک، تبریز، شیراز، اهواز، اصفهان، قم، همدان، مشهد، بندرعباس، کرمان، قزوین، ارومیه، اردبیل، زنجان، رشت، ساری، زاهدان، گرگان، کیش، قشم و یزد در روزهای یادشده فعال خواهند بود.

ساعت کاری باجه عصر تمام شعب تهران و شهرستان‌ها تا پایان اسفندماه، از شنبه تا چهارشنبه به‌صورت یکسره تا 18 خواهد بود. شعب مستقر در مراکز تجاری نیز در روزهای پنجشنبه اسفند به‌صورت باجه تا ساعت 15 حضور خواهند داشت. همچنین شعبۀ فرودگاه امام خمینی همچون گذشته به صورت 24‌ ساعته آماده خدمت‌رسانی است.

همچنین شعبه قشم هر روز به‌صورت یکسره تا ساعت 19 و شعبه کیش تا ساعت 20 فعال هستند. ضمن اینکه شعبۀ کیش روزهای جمعه از ساعت 10 تا 13 و پنج‌شنبه‌ها تا ساعت 14 آماده ارائه خدمت به مشتریان است.

گفتنی است، تمام مشتریان بانک سامان می‌توانند جهت کسب اطلاع بیشتر از خدمات‌رسانی شعب با مرکز سامان ارتباط به شماره 6422-021 تماس بگیرند.

بانک ملی

به منظور تسهيل امور بانكي مشتريان در روزهاي پاياني سال، تماي شعب بانك ملي ايران از روز 21 تا 28 اسفندماه جاري به جز روز جمعه 25 اسفندماه تا ساعت 17 فعالند.

همچنين شعب منتخب بانك ملي ايران كه اسامي آن ها از طريق سايت اين بانك به آدرس www.BMI.IR قابل مشاهده است، در روزهاي 29 و 30 اسفندماه 91 و 3 فروردين 92 از ساعت 8 و 30 دقيقه تا 12 به ارائه خدمات بانكي به مشتريان خواهند پرداخت.

در عين حال افزايش زمان فعاليت شعب بانك ملي ايران در 3 روز كاري پاياني سال، حسب ضرورت بر اساس نيازهاي موجود بررسي و اعلام خواهد شد.

بانک سپه

ساعت کار شعبات کشیک برای ارائه بهتر خدمات بانکی به مشتریان در اسفندماه 91 و فروردین ماه

بانک تجارت

بانک تجارت با افزایش ساعت کار 732 شعبه خود در سراسر کشور در روزهای پایانی سال به مشتریان ارائه خدمت می کند.

با توجه به افزایش مراجعات مردم به شعب در روزهای پایانی سال ، بانک تجارت به منظور رفاه حال هموطنان گرامی از روز شنبه 12 اسفندماه 91 ساعت کار 732 شعبه خود در تهران و شهرستان‌ها را افزایش داده است .

همچنین شعب منتخب این بانک در روزهای جمعه 25/12/91 از ساعت 9 الی 12 به مشتریان ارائه خدمت خواهند کرد .

هموطنان گرامی برای آگاهی از مشخصات شعب کشیک اسفندماه بانک تجارت و شعب منتخب مفتوحه در روز جمعه به آدرس سایت اینترنتی این بانک به نشانی www.TejaratBank.ir مراجعه نموده و یا با مرکز ارتباط مشتریان به شماره 1554 تماس حاصل نمایند.

شعب24 ساعته الکترونیکی و شعب سبای بانک تجارت نیز در تهران و دیگر مراکز استانها آماده سرویس دهی به مشتریان بانکهای کشور است .

همچنین این بانک تمهیدات لازم جهت برقراری شعب کشیک در ایام نوروز را پیش بینی نموده است که جزئیات آن بزودی به اطلاع هموطنان خواهدرسید .

بانک صادرات

بانک صادرات ایران در آستانه فرارسیدن نوروز به منظور خدمات‌رسانی مطلوب‌تر به مشتریان، زمان فعالیت شعب کشیک خود را در روزهای پایانی سال افزايش داد.
این بانک در جهت رفاه حال مشتریان و هموطنان در روزهاي پاياني سال تعداد 599شعبه را به عنوان شعب کشیک اعلام و ساعت فعاليت آنها را افزايش داد. بر اساس اين گزارش شعب کشيک اين بانک از روز 15 اسفند ماه تا پايان سال 91 در تهران از ساعت 8 صبح تا 17و در سایر شهرستان‌ها از ساعت 7:15 الی 16:15 آماده ارايه خدمات به مشتريان هستند و ساير شعب مطابق ساعت کار ايام عادي به فعاليت مي پردازند. همچنين شعب کشيک اين بانک در روز 29 اسفند ماه از ساعت 9 الي 12 آماده ارايه خدمات به هموطنان مي باشند.
گفتنی است کلیه مشتریان و هموطنان می‌توانند جهت کسب اطلاع بیشتر از خدمات‌رسانی شعب با مرکز صدای سپهر( 09602) تماس و یا به سایت این بانک به نشانی www.bsi.ir مراجعه نمایند .

اقتصاد نوین

با توجه به فرارسيدن روزهاي پاياني سال و افزايش حجم مراجعات به شعب بانك اقتصادنوين و لزوم تسريع در ارايه خدمت به مشتريان، ساعت كار شعب بانك اقتصادنوين در استان تهران و کلان شهرها افزايش يافت.
به گزارش روابط عمومي بانك اقتصادنوين، بر اين اساس شعب اين بانك در استان تهران و کلان شهرهاي کرج، تبريز، اصفهان، شيراز و مشهد از روز 5 اسفند ماه در روزهاي شنبه تا چهارشنبه از ساعت 8 تا 18 به صورت يكسره مفتوح بوده و آماده ارايه خدمت به مشتريان مي‌باشند.
همچنين شعب اين بانك در روزهاي پنج‌شنبه نيز از ساعت 8 تا 14 به صورت يكسره مفتوح بوده و آماده ارايه خدمت به مشتريان مي‌باشند.

برای مشاهده ساعات کار سایر بانک ها به وبسایت بانک ها مراجعه کنید.

اخبار منتخب بانکی دات آی آر:

================

 

► دانشگاه هایی که میلیاردر می سازند!
ترفند های بی نظیر جستجوی گوگل (1) + عکس ◄

مطالب مرتبط
بنر