ترفند های بی نظیر جستجوی گوگل (2) + عکس

دوشنبه ، 21 اسفند 1391 ، 08:51

موتور جستجوی گوگل، غول بزرگ و دوست داشتنی فضای مجازی، جایی است که هر چه بخواهید در آن پیدا می شود و خیلی وقت ها با یک سرچ ساده می توانید به آنچه مد نظرتان است برسید.

به گزارش بانکی دات آی  آر، جستجو در گوگل ظاهر سخت و پیچیده ای ندارد، اما دانستن برخی ترفندها و میانبرهای ساده می تواند به ما کمک کند ساده تر و زودتر به جواب برسیم. ضمن اینکه این کلک های به ظاهر ساده از ما یک جستجوگر حرفه ای می سازد.

در گزارش پیش رو چند روش و ترفند ساده برای بهتر نتیجه گرفتن از سرچ در گوگل را به شما معرفی می کنیم

برای دیدن بخش اول گزارش اینجا کلیک کنید

15. بیماری ها و نشانه های آنها

برای آگاهی از یک بیماری و بدست آوردن اطلاعات درباره آن، نام بیماری را در کادر جستجو تایپ کنید تا گوگل اطلاعات کافی درباره آن به شما بدهد.

 

16. داروها

درباره داروها هم وضع به همین منوال است. با تایپ نام دارو می توانید اطلاعاتی کافی درباره آن را از گوگل بگیرید.

 

17. تبدیل واحد پول

برای اینکه واحد پول کشوری را به واحد پول کشور دیگر تبدیل کنید به سادگی می تواند مقدار پول موردنظر به همراه کشور مبدا و مقصد را در سرچ باکس گوگل تایپ کنید.

 

18. نقشه

دنبال نقشه محل خاصی می گردید؟ پیدا کردنش با وجود کادر جستجوی گوگل کار سختی نیست. می توانید به فارسی یا انگلیسی عبارت نقشه یا Map را به همراه نام محل مورد نظر تایپ کنید.

 

19. جستجوی مرتبط

اگر بخواهید سایت هایی که مطالب مرتبط با یک سایت خاص را دارند، بیابید کافیست کلمه Related را پیش از آدرس سایت در کادر تایپ کنید.

 

20. پر کردن جای خالی

این ترفند برای سوالاتی که می خواهید از گوگل بپرسید به خوبی جواب می دهد. می توانید بخشی از آنچه در ذهن دارید را تایپ کنید و بلافاصله بعد از آن از علامت *استفاده کنید تا گوگل خودش به دنبال پاسخ سوال شما بگردد.

اخبار منتخب بانکی دات آی آر:

=================

► یک شغل عجیب، من مردگان را زیبا می کنم
طرح بی‌نهایت رایتل راه‌اندازی شد ◄

مطالب مرتبط
بنر