یک پیشنهاد: کمپینی برای آموزش بانکداری الکترونیکی

سه شنبه ، 22 اسفند 1391 ، 12:46

امروزه بانک های ایران با خدمات متنوع الکترونیکی سعی می کنند از رقبای خود پیشی بگیرند، این خدمات در صورت عمومی شدن و  استفاده درست می تواند منجر به اتفاقات خوبی در حوزه های دیگر اجتماعی گردد، وضعیت ترافیک بهتر می شود، درختان کمتری تبدیل به کاغذ می شود، وضعیت رضایتمندی مشتریان افزایش می یابد و ...


یک نکته و موضوعی که بانک ها توجه کمی به آن نموده اند، آموزش این خدمات به مشتریان خود بوده است، اصولا شما در هیچ یک از وب سایت های بانک های ایرانی آموزش مناسبی برای خدمات الکترونیکی پیدا نمی کنید از این موضوع نیز اگر بگذریم این بنگاه های اقتصادی به عنوان یک رسالت اجتماعی موظفند که نکات و موارد امنیتی را به ساده ترین شکل ممکن به مشتریان خود آموزش دهند.


با توجه به اینکه نکات امنیتی بانک ها اغلب مشترک می باشد این ایده خوبی است که بانک ها با مشارکت هم یک کمپین تبلیغات اینترنتی برای آموزش نکات امنیتی بانکداری الکترونیکی اجرا نمایند تا هم به رواج استفاده از این خدمات کمک نموده و هم به عنوان یک وظیفه اجتماعی کاربران را از نحوه استفاده از این خدمات به صورت امن آگاه نمایند.
با توجه به اینکه مخاطبان این حوزه در اینترنت حضور دارند با ساخت یک وب سایت مشترک و اجرای یک کمپین تبلیغاتی اینترنتی موثر قطعا می شود از بسیاری از مشکلات پیشگیری کرد.

اخبار منتخب بانکی دات آی آر:

================

► آنها که با نوروزشغلشان نو می شود!
شعب کشیک بانک ها در ایام نوروز ◄

مطالب مرتبط
بنر