گلکسی اس 4 آمد + عکس و جدول مقایسه با آیفون

شنبه ، 26 اسفند 1391 ، 09:46

دو روز پیش مراسم معرفی و رونمایی تازه ترین محصول سامسونگ یعنی گلکسی اس 4 در نیویورک در حالی برگزار شد که منتقدان معتقدند محصول جدید سامسونگ جذابترین محصول است.

 

به گزارش بانکی دات آی آر، گلکسی اس 4 که مدتی است حرف آمدنش بود، یک گوشی هوشمند 5 اینچی اندروید است که با داشتن یک سری ویژگی های نرم افزاری فوق العاده و منحصر به فرد باعث افتادن نام سامسونگ بر سر زبان ها شده است.

این محصول تازه سامسونگ همچنین دارای صفحه نمایش فول HD و بدنه ای پلاستیکی است. این اسمارت فون از آخرین نسخه سیستم عامل اندروید به نام Jelly Bean .بهره می برد

 

 

طراحی سخت افزاری این گوشی هوشمند تفاوت چندانی با گلکسی اس 3 ندارد اما به شکل قابل ملاحظه ای سبک تر و باریکتر است.

اگرچه گوشی تازه سامسونگ پلاستیکی است و به پای فلز و شیشه نمی رسد، اما از مواد خوب و باکیفیتی در آن استفاده شده است.

اپلیکیشین دوربین این گوشی به طور کامل عوض شده است تا با رابط کاربری دوربین گلکسی همخوانی داشته باشد. این برنامه همچنین چندین حالت عکسبرداری جدید دارد که یکی از آنها به شما اجازه می دهد به طور خودکار عکس های تار را از پس زمینه پاک کنید.

دوربین جلوی گوشی نیز می تواند به شما بگوید که چه موقع به دستگاه نگاه می کنید و نور را بر اساس نوع محتوا به طور خودرکار تنظیم می کند. به عنوان نمونه وقتی کتاب الکترونیکی را می خوانید نور را کمتر می کند.

سامسونگی ها همچنین ویژگی تازه ای به نام Hover را به این گوشی اضافه کرده اند که با استفاده از آن کاربر می تواند انگشت خود را یک تا دو سانتی متر روی محتوا نگه دارد تا بتواند محتوای بیشتری ببیند. این قابلیت بیشتر از همه به درد ایمیل می خورد.

 

گلسی اس 4 همچنین قابلیت ردیابی چشمی را هم دارد اما هنوز کاملا مطابق با میل و تصور ما کار نمی کند.

برای مقایسه محصول تازه سامسونگ با آیفون 5، HTC one، نوکیا لومیا 920، و بلک بری Z10 .اینجا کلیک کنید

اخبار منتخب بانکی دات آی آر:

===============

► توكن (Token) چيست؟
خرید جهیزیه این روزها چقدر آب می خورد! ◄

مطالب مرتبط
بنر