کافه استخدام/ مهم ترین اخبار استخدامی سال 92

يكشنبه ، 27 اسفند 1391 ، 08:49

 

با توجه به تقاضای شما کاربران عزیز جهت پیگیری روند آگهی و آزمون های استخدامی از این به بعد قرار است در این بخش به پیگیری اخبار استخدامی و نحوه برگزاری آزمون ها بپردازیم.

شما می توانید سوال ها و در خواست های احتمالی خود را در تالار گفتگوی بانکی مطرح کنید و ما در حد توان به پیگیری اخبار خواهیم پرداخت.

========================

 

سال91 با تمام خوبی و بدی هایش به پایان رسید و سال جدید در راه است. در سالی که گذشت در حوزه استخدام و جذب نیرو درحوزه های مختلف دولتی و خصوصی اتفاقات متفاوتی روی داد.

به گزاش بانکی دات آی آر، طرح مهر آفرین و حاشیه های آن یکی از مهمترین این رویداد ها بود اما سال نو هم پراز اخبار و استخدام ها خواهد بود. در این گزارش به پیشواز استخدام های سال 92 رفته ایم و می کوشیم مهمترین رویداد های استخدامی که در سال آینده قرار است به وقوع بپیوندد را برای شما فهرست کنیم.


1. استانداری چهار محال و بختیاری

نخستین رویداد استخدامی سال آینده در تاریخ 20 و 21 فروردین ماه سال آینده رخ خواهد داد. قرار است در این زمان کارت های ورود به جلسه آزمون استانداری چهار محال و بختیاری توزیع شود.

زمان و مکان آزمون بر روی کارت قید می شود.

متن کامل آگهی را اینجا ببینید.

2.نهاد ریاست جمهوری

آزمون استخدامی نهاد ریاست جمهوری با وجود تمام حرف و حدیث ها قرار است در 29 فروردین ماه برگزار شود. زمان توزیع کارت ورود به جلسه آزمون هم 27 فروردین ماه تعیین شده است.

متن کامل آگهی را اینجاببینید.

3.آزمون بانک مسکن

درست زمانی که کارت ورود به جلسه آزمون نهاد ریاست جمهوری توزیع می شود، کارت آزمون بانک مسکن هم توزیع خواهد شد. به این ترتیب داوطلبان این آزمون می بایست در تاریخ 27 و28 فروردین ماه کارت ورود به جلسه آزمون را دریافت کرده و در تاریخ 30 فروردین ماه آزمون بدهند.

متن کامل آگهی را اینجا ببینید.

4. شرکت ملی نفت

خیلی ها منتظرند تا آزمون شرکت ملی نفت ایران در تاریخ 5 اردیبهشت ماه برگزار شود؛ اما پیش از آن باید 31 فروردین ماه کارت ورود به جلسه آزمون خودتان را دریافت کنید.

متن کامل آگهی را اینجا ببینید.

5.آستان قدس رضوی

آستان قدس هم آزمونش را در تاریخ 29 الی31 فروردین ماه سال 92 برگزار می کند تا داوطلبان شرکت کننده به رقابت با یکدیگر بپردازند.

متن کامل آگهی را اینجا ببینید.

6. ارتش

اگرمی خواهید وارد ارتش شوید باید سحر خیز باشید 7 صبح 23 فروردین ماه آزمون ارتش جمهوری اسلامی ایران برگزار خواهد شد. کارت ورود به آزمون این استخدام هم از تاریخ 20 تا22 فروردین ماه توزیع خواهد گردید.

متن کامل آگهی را اینجا ببینید.

7. بنیاد مسکن

آزمون استخدامی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی درتاریخ 27 اردیبهشت ماه برگزار می شود. تا قبل از زمان شروع آزمون یعنی ساعت 10 صبح خودتان را به حوزه امتحانی برسانید.

متن کامل آگهی را اینجا ببینید.

آزمون های سازمان آتش نشانی و شرکت پالایش نفت اصفهان هم سال آینده برگزار می شود؛ اما تا کنون زمان دقیق آن اعلام نشده و متعاقبا اعلام می گردد.

کسانی هم که در ماه های پایانی سال 91 در آزمون های استخدامی مثل شرکت برق شرکت کرده اند از نتایج آزمونشان در سال آینده مطلع خواهند شد.

اعضای تیم بانکی برای تک تک شما آرزو می کنند در سال آینده موفق و پیروز باشید.

عید شما مبارک

اخبار منتخب بانکی دات آی آر:

================

► بانکی عید تعطیل نیست
10 راهکار برای اینکه از بانکداری الکترونیک نترسید! ◄

مطالب مرتبط
بنر