آیفون سرامیکی، هدیه اپل برای بی پول ها!

شنبه ، 10 فروردين 1392 ، 09:19

شرکت اپل اعلام کرده است که علاقمند به ساخت آیفونی با بدنه سرامیکی است تا قیمت تمام شده این گوشی هوشمند کمتر شود و دوستداران آیفون بتوانند با قیمتی به مراتب پایین تر این محصول اپل را تهیه کنند.

 

به گزارش بانکی دات آی آر، اپلی ها در تازه ترین اقدام خود بدنه ای را طراحی کرده اند که مواد تشکیل دهنده لایه های آن از جنسی است که مشابه فایبرگلاس است.

به اعتقاد کارشناسان اپل در آینده از این نوع ماده که در حقیقت نوعی سرامیک است، برای تولید آیفون های ارزان قیمت استفاده خواهد کرد.

حق امتیازی که اپل در این زمینه ثبت کرده است "دیواره سرامیکی چندلایه" نام دارد و شبیه به ماده‌ای است که این شرکت در سال 2006 میلادی امتیاز ساخت آن را برای افزایش کیفیت دستگاه‌های رادیویی به ثبت رساند. اما تفاوت این دو ماده این است که مدل قدیمی‌تر از تکنیک‌های انفصال سرامیکی بهره می‌برد و در روش جدید از فناوری لایه‌های سرامیکی استفاده شده است.


"مینگ-چی کو، یکی از تحلیلگران فناوری اوایل ماه جاری میلادی در گزارشی اعلام کرده بود که شرکت اپل در حال ساخت مدل ارزان گوشی هوشمند آیفون با بدنه‌ای از جنس فایبرگلاس است که البته مواد تشکیل دهنده بدنه آن کاملا با سرامیک متفاوت بود. این خبر بر اساس حق‌ امتیازهایی که اپل به تازگی ثبت کرده است منتشر شده بود.

پربازدید ترین های بانکی:

*****************

► معرفی کم استرس ترین شغل های جهان
کاهش قیمت ارز و طلا در نوروز ◄

مطالب مرتبط
بنر