چطور می توان از اینترنت کسب درآمد کرد؟

چهارشنبه ، 14 فروردين 1392 ، 06:00

 

900میلیون نفر! عدد کمی نیست این تعداد نفراتی است که در سراسر جهان از اینترنت استفاده می کنند. یک بازار بزرگ و بکر که دسترسی به آن به راحتی چند کلیک است گنجی که تا به حال خیلی ها را میلیاردر کرده است.

به گزارش بانکی دات آی آر، کسب و کار اینترنتی روز به روز رونق می یابد و تعداد بیشتری از صاحبان اندیشه، سرمایه گذاران و کار آفرینان را به سمت خود می خواند. اما چطور می توان از اینترنت کسب در آمد کرد؟

کسب وکاراينترنتی به فروش محصولات ياخدمات دراينترنت گفته میشود. اين نوع کسب وکار به سرعت در اقتصاد امروز رشد و پيشرفت کرده است. خريدوفروش اينترنتی به کوچکترين کسب وکارها نيز اين امکان وفرصت را میدهد که به مخاطبان خود درسطح جهانی باحداقل هزينه دسترسی پيداکنند.


آیا تا به حال با خود فکر کرده اید که چرا تجارت و کسب و کار خود را اینترنتی کنیم؟
1-    تجارت  شما  24 ساعت در روز بدون توقف زمان فعالیت خواهد کرد.
2-    پائین آمدن هزینه های نیروی انسانی
3-    حضور در اینترنت و کسب سهام بازار
4-    جذب مشتریان بالقوه و ناپایدار
5-    افزایش توان رقابتی
6-    و مهمتر از همه دسترسی به مخاطبین و مشتریان طبقه بندی شده  و هدفمند

چطور کسب و کارمان را اینترنتی کنیم؟

1. راه اندازی سایت  اینترنتی
ثبت اسم اینترنتی
هر سایت اینترنتی اسم منحصر به خود را دارد. مانند  Yahoo . com  یا google . com .به اینها اسم دمین  می گویند.
این اسم منحصر به فرد است که سایت شما را از دیگر سایت های اینترنتی متمایز می سازد. ثبت اسم اینترنتی و فرستادن  آن، باعث می شود که دیگران بتوانند از طریق این اسم اینترنتی به شما دسترسی پیدا کنند. بنابراین، وقتی که شما سایت اینترنتی تان را راه اندازی کنید، کاربران اینترنت می توانند مثلاً با تایپ آدرس (( com. اسم شرکت شما. www)) در جست و جوگر صفحه ی اینترنت، شما را بیابند. شرکتهای مختلفی هستند که در زمینه ی انتخاب نام و ثبت آن در اینترنت از شما حمایت و پشتیبانی کنند.

2. مشاور فنی

ازیک فرد یا شرکت معتبر که در این زمینه آگاهی دارد مشاوره بگیرید تا سایتی کامل و متناسب با نیازهای مخاطبان راه اندازی کنید.

3. تبلیغات اینترنتی

هرچه بیشتر در اینترنت دیده شوید، تبلیغات اینترنتی بهتری  داشته باشید و نام برندتان به سر زبان ها بیفتد باعث خواهد شد هرچه سریعتر بتوانید به سود بیشتری دست پیدا کنید. برای این کا باید از کسانی که توانایی های لازم جهت افزایش بازدید سایت ،رنک و سئو دارند را به کار بگیریدو اطلاعاتان را در این زمینه افزایش دهید.

اخبارمنتخب بانکی دات آی آر:

===============

► چند مدل سبک کاری وجود دارد؟!
13 بدر ازکجا آمد؟ ◄

مطالب مرتبط
بنر