چطور می توان روی فلش مموری ها رمز گذاشت؟

سه شنبه ، 27 فروردين 1392 ، 03:01



سوال  اول:

چگونه می توان روی فلش مموری ها و حافظه های جانبی رمز گذاشت؟
پاسخ اورژانس IT :
شما می توانید با استفاده از نرم افزار Master Voyager روی انواع درایو های جانبی شامل CD ها و DVD ها و یا حافظه های فلش کلمه عبور قرار دهید.



سوال دوم :
چگونه می توان فایل های زیپ یا باز کرد و یا روی آن ها کلمه عبور قرار داد؟
پاسخ :
برای باز کردن فایل های زیپ می توان از نرم افزار Win RAR استفاده کرد و با راست کلیک کردن و انتخاب گزینه Extract  فایل را از حالت فشرده خارج کنید.برای رمز گذاری روی فایل های زیپ نیز قبل از عمل فشرده سازی با همین نرم افزار گفته شده روی فایل مورد نظر راست کلید کنید و گزینه Add to archive  را انتخاب کرده سپس از زبانه Advanced با انتخاب گزینه Set Pasword کلمه عبور دلخواه را وارد کنید و عمل فشرده سازی را با کلیک بر روی دکمه OK انجام دهید.

سوال سوم :

نرم افزار  E-PDF چگونه کار می کند؟
پاسخ:
برای کار با این نرم افزار پس از نصب باید وارد منو File شده و از قسمت Output Encoding گزینه UTF-8 را انتخاب کرده و فایل PDF مورد نظر را انتخاب کنید و در پایان روی Convert PDF کلیک کنید.

سوال چهارم :
علت هنگ کردن مرورگر فایر فاکس و بازنکردن فایل های فلش با آن چیست؟
پاسخ اورژانس IT :
با توجه به مشکلات امنیتی پیش آمده برای جاوا  و فلش پلیر ،مرورگرهای اینترنتی برای فایل هایی که نیاز به پشتیبانی از نرم افزار ها دارند محدودیت هایی به وجود آورده اند.برای حل مشکل می توانید نرم افزار فلش پلیر و مرورگر اینترنتی خود را به روز رسانی کنید.

سوال پنجم :

چگونه می توان هنگام غیرفعال بودن گزینه Paste در راست کلیک موشواره از این قابلیت استفاده کرد؟
پاسخ :
ابتدا باید مطمئن شد که فایل مورد نظر به درستی Copy یا Cut شده است.سپس در صورت غیر فعال بودن گزینه Paste می توان از کلید های میانبر Ctrl+V استفاده کرد.

اخبار منتخب بانکی دات آی آر:

===============

 

► ثروتمند ترین زنان جهان/عکس
شرکتی که پول می‌گیرد شما را بدزدد ! /عکس ◄

مطالب مرتبط
بنر