شرکتی که پول می‌گیرد شما را بدزدد ! /عکس

چهارشنبه ، 21 فروردين 1392 ، 13:51

یک شرکت در آمریکا برای مشتری‌های خود خدمات خاصی را ارائه می‌کند: آدم‌ربایی برای تغییر در زندگی روزمره!


مشتری‌های شرکتی در آمریکا با پرداخت پول به مسئولان آن اجازه می‌دهند که نقشه ربودن آنها را به صورت ناگهانی برنامه‌ریزی کنند تا شاید آنها از روزمره‌گی زندگی‌شان خلاص شوند!  این خدمات شامل ربودن افرادی که از زندگی روزانه خود خسته شده‌اند به همراه کتک خوردن،شکنجه،تهدید با اسلحه،استفاده از دستبند،اسپری فلفل و حتی شوکر در صورت سفارش است. این شرکت به نام «آدم‌ربایی فوق العاده» به افرادی که تمایل به ربوده شدن دارند چند برنامه ویژه پیشنهاد می‌دهد تا آنها گزینه‌های دزدیده شدن خود را انتخاب کنند.


آدام تیک،بنیانگذار این شرکت در آمریکا می‌گوید: خدمت ما زندگی کسانی که دچار روزمره‌گی شده‌اند را به سطح جدید می‌رساند و یک پیشرفت در زمینه سرگرمی به حساب می‌آید. به عقیده بنیانگذار این شرکت افراد تا به صورت واقعی خطر را درک نکنند و دزدیده نشوند قدر زندگی خود را نمی‌دانند و به شغل و کار خود نمی‌رسند.

جزئیات عملیات آدم‌ربایی را کسی نمی‌داند اما مسئولان این شرکت می‌گویند بدون شک عملیات خود را طوری طراحی و برنامه‌ریزی می‌کنند که مشتری آنها با وجود اینکه خودش سفارش دزیده شدن را داده از ترس در جایش میخکوب شود. هر چند خیلی‌ها از تاسیس چنین شرکتی تعجب کرده‌اند اما مقام‌های این شرکت می‌گویند بعضی از مشتری‌های آنها به خاطر داشتن تجربه‌ای فوق‌العاده حتی به آنها پول بیشتری به عنوان تشکر پرداخت کرده‌اند.

این شرکت چند سناریو برای دزیده شدن به مشتری‌های خود پیشنهاد می‌دهد که هزینه‌های آن متفاوت است. ارزان‌ترین برنامه آدم‌ربایی ۵۰۰ دلار آب می‌خورد اما این شرکت برنامه‌هایی با هزینه هزار و ۲۰۰ دلار هم دارد.

زندگی

اخبارمنتخب بانکی دات آی آر:

================

► چطور می توان روی فلش مموری ها رمز گذاشت؟
آیپد 5 محصول تازه اپل، جولای می آید ◄

مطالب مرتبط
بنر