چرا باید 250 هزار دلار پای یک پیراهن پول داد؟!

سه شنبه ، 27 فروردين 1392 ، 09:52

شاید شما هم از آندسته افرادی باشد که معتقدند خانم ها عشق طلا هستند و هر چه طلاهایشان بیشتر باشد، خوشحال ترند. آقایان که کلا از این مسئله شاکی هستند و شدیدا با این علاقه گران خانم ها مشکل دارند.

 

به گزارش بانکی دات آی آر، البته همه خانم ها اینگونه نیستند و برخی ها هم علاقه چندانی به طلا ندارند، اما موضوع وقتی جالب می شود که بدانیم در گوشه ای از جهان مردی روی دست خانم ها بلند شده و آنقدر به طلا علاقه دارد که 250 هزار دلار برای خرید یک پیراهن از طلا هزینه کرده است.

به تازگی یه مرد هندی پیراهنی خریداری کرده که در آن از سه کیلوگرم طلا استفاده شده و حاضر شده 250 هزار دلار پول بابت آن پرداخت کند تا صاحب یکی از گرانترین لباس ها در سراسر دنیا باشد.

داتا پوگه پس از خرید این پیراهن گرانقیمت به "مرد طلایی معروف شد، یکی از نمونه های دلباختگان فلز طلا در هند است.

این مرد هندی به انگشتان، مچ دست و گردن خود نیز طلا آویزان کرده و در واقع گردنبد و دستبد و انگشتر طلایی هم دارد.

طلاهایی که این مرد هندی را به مرد طلایی مشهور کرده، جتی رشک و حسد قهرمانان طلایی المپیک را هم برمی انگیزد.

در مجموع 3/3 کیلوگرم طلا سر تا پای داتای هندی را گرفته که ارزش آنها معادل یک چهارم یک میلیون دلار یا همان 250 هزار دلار است.

اگرچه این مد و نوع لباس پوشیدن رای همه عجیب است، اما داتا آن را برای خودش مهم می داند.

"برخی از من می پرسند که چرا اینقدر طلا به خودم آویزان کرده ام، اما این برای من یک رویا بود که بتوانم اینهمه طلا بپوشم. آدم ها رویاهای گوناگونی دارند. بعضی ها دلشان می خواهد آاودی داشته باشند بعضی ها مرسدس بنز و من هم طلا را انتخاب کردم."

البته او ماشین هم دارد و 5 خوردرو در پارکینگ خانه اش پارک شده است.

با توجه به اینکه این پیراهن شرایط خاصی دارد و علاوه بر گانی عجیب و غریب هم هست، داتا تنها می تواند از آن در مهمانی ها یا مراسم های خاص استفاده کند.

به گفته داتا واکنش مردم نسبت به لباس جدیدش متفاوت بوده است. بعضی ها تحت تاثیر قرار گرفتند و شگفت زده شدند و بعضی ها هم از سر غرور چندان تحویل نگرفتند!

وی زمانی که تصمیم به داشتن چنین پیراهنی گرفت، تحقیقات زیادی انجام داد تا طرح و الگوی خوبی توانست برای لباس جدیدش پیدا کند.

لباس تازه دردسر خاصی برای به تن کردن ندارد و فقط مراقبت زیادی آنهم به لحاظ امنیتی نیاز دارد بنابراین وی محافظانی برای خود استخدام کرده که در مسافرت ها همراهی اش می کنند.

او می گوید زمانی که به کالج می رفت، شنیده کسانی پولدار هستند که طلای زیاد داشته باشند و همین امر انگیزه اصلی او برای صاحب یک پیراهن طلای شدن بوده است.

اخبار منتخب بانکی دات آی آر:

================

► سقوط طلا چندان دوام نیاورد تروریست ها کمک کردند!
همه مردان بانک های دولتی ایران دریک نگاه / عکس ◄

مطالب مرتبط
بنر