10 راه خوشحال کردن مادر ها

شنبه ، 7 ارديبهشت 1392 ، 03:55

 

چند روز بیشتر به روز مادر نمانده هرکس با توجه به توانش می کوشد در این روز هر چند کوتاه از مادرش قدردانی کند و خستگی از تنش بیرون کند.

به گزارش بانکی دات آی آر،  امسال پیشنهاد های جالبی برای خوشحال کردن مادرها داریم.

 

 

1. لوازم منزل در تحریم

ملتمسانه تقاضا می کنم برای روز مادر لوازم منزل،جارو،پارو،قوری،کتری حتی ازنوع طلاییش هرچه قدر هم کارشان را راحت تر می کند نخرید.

روز مادر برای تقدیر از مادر هاست نه نظافت چی ها و یا کسانی که هر روز به شما سرویس می دهند. محبت های آنها از سر عشق است وگرنه کارگر شما نیستند که با خرید این چیز ها آنها را در خدمت رسانی بیشتر یاری کنید!!!

2. دوست دارم فراوان

خانم ها موجوداتی حساس اند و مثل همه نوع بشر به محبت نیاز دارند. بهترین هدیه بدون کلام محبت آمیز از ته دل هیچ فایده ای ندارد.پس اگر پول ندارید مهم نیست محبت که خرجی ندارد کلامی ،حضوری تاکید می کنم تلفنی فایده ندارد اگر مادر هایتان در دسترس هستند حضوری از زحماتشان تشکر کنید. جملاتی که تا به حال فرصت نکرده اید را دراین روز بگویید . از سال دیگر تنها خدا خبر دارد.

3. شاد باشید

یک روز هم که شده مشکلات کار،بی کاری، تحصیل، خانواده، همسر و کلا مشکلات زندگی تان را کنار بگذارید و دست از ناله و درد و دل کردن برای مادرتان دست بردارید.نهایت شادی مادرتان در شادی شماست یک روز در سال هم که شده شاد باشید. حتی شده در ظاهر نقش بازی کنید و به این ترتیب دلش را خوش کنید.

4. ببخشید

هیچ انسانی بی ایراد نیست. نه من نه شما و نه مادرتان. پس اگر از دست مادرتان،کارهایش،نصایح هر دقیقه اش،بودن بیش از حدش!،یا حتی نبودنش ناراحت هستید. بپذیرید او هم انسان است ببخشید.

5. کمک کنید

کمک کردن تنها شستن ظرف و انجام کارهای منزل نیست گاهی شنیدن درد دل ها و همدلی بهترین هدیه به کسی است که همیشه ستون زندگی تان بوده و تمام سال به غرها و درد دلهایتان گوش می دهد. یک بار در سال هم شما شنونده باشید.

6. تشکرکنید

رسم خوبی بین ما ایرانی ها هست و آن این است که هربار از سرسفره بلند می شویم از کسی که زحمت طبخ غذارا کشیده تشکر می کنیم. اما تا به حال ازکسی که لباس هایتان را می شوید ، اتو می کندو... تشکر کرده اید.

شما دوست عزیز پشت چشم نازک نکن!! بله مستقل شدی جدا زندگی می کنی احسنت اما به خاطر دعای خیر از مادرت تشکر کرده ای؟

7. دخالت نکن، درس نده

خیلی از ما ها همین که کمی درس می خوانیم. چند نفر با نام خانوادگی صدایمان می کنند احساس می کنیم از همه چیز خبرداریم و عالم به غیب هستیم. مادر و پدرهایمان را نصیحت می کنیم، انتقاد می کنیم و بدتر از همه قضاوت می کنیم.

8. خوب موندی

نه به دروغ نه برای کلک زدن. اما خانم ها از اینکه جوان تر از سنش به نظر برسند حسابی انرژی می گیرند.پس به آنها یاد آور شویدجوان وزیبا هستند.

9. مهم هستی

در این که مادران نقش تعیین کننده ای در زندگی هر ایرانی دارند و حتی پس از مرگشان هم تاثیراتشان باقی خواهد ماند اما کمتر پیش می آید که به آنها یاد آور شویم که چقدر مهم و تاثیر گذار هستند.پس هر ازگاهی به آنهابگویید .

10.همیشه قدر دان باش

اینکه روز خاصی را به نام مادر اختصاص می دهیم خیلی خوب است اما لازم است هر روز قدر دان محبت های آنها باشیم.

اخبار منتخب بانکی دات آی آر:

================

► یک تکنیک ساده برای اینکه وقت را از دست ندهید
چه کنیم که عمر آیفونمان طولانی شود؟! ◄

مطالب مرتبط
بنر