برندسازی پوشاک زنانه ایرانی/ گام دوم برداشته شد

يكشنبه ، 29 ارديبهشت 1392 ، 12:58

 

توليدكنندگان پوشاك ايراني در گام دوم برندسازي پوشاك زنانه اصيل ايراني بر لزوم آموزش “تكنيك‌هاي افزايش فروش در دوره بحران اقتصادي” تاكيد كردند. در همين راستا فهيمه فيروزفر مدير ستاد توانمندسازي زنان شهرداري تهران گفت: توليكا از جمله‌ برندهاي پوشاك  ايراني است كه با كيفيت خوب و نوآوري در طراحي منطبق با سليقه بانوان ايراني، توانسته خود را در ميان برندهاي خارجي به ويژه پوشاك ترك مطرح كند.


دومين همايش ياران توليكا در حالي برگزار شد كه جمع كثيري از زنان سرپرست خانوار در اين همايش آموزشي حضور داشتد. شهرام صالحي نوع‌پرور كارآفرين برتر طرح كوثر و مديرعامل توليكا هدف و انگيزه خود براي برگزاري دومين همايش ياران توليكا را آموزش “تكنيك‌هاي افزايش فروش در دوره بحران اقتصادي” به واحدهاي زير اشتغال خود و تمام فعالان عرصه پوشاك معرفي مي‌كند.


او كه با اشتغال‌زايي وسيع توانسته در واحدهاي توليدي خود براي زنان سرپرست خانوار فرصت‌هاي شغلي فراواني ايجاد كند براي دو دوره متوالي در سال هاي 90 و 91 كارآفرين برتر طرح كوثر بوده و در شرايطي كه تمام ملزومات پوشاك از خازج وارد مي‌شود و برخي كارخانجات نساجي به تعطيلي و كسادي كشانده شدند، موفق شده صادرات وسيعي به كشورهاي امارات، افغانستان، کردستان عراق، ارمنستان و گرجستان داشته باشد. خود مي‌گويد: وظيفه و رسالت توليدكنندگان اين است كه با حفظ كيفيت توليدات و ارايه محصولات بسيار مرغوب، فرهنگ و باور استفاده از محصولات ايراني و برند ايراني را بالابرده و مصرف‌كننده ايراني را به مصرف پوشاك ايراني ترغيب كنيم.


همچنين فهيمه فيروزفر كه در دومين همايش ياران توليكا سخن مي‌گفت از برگزاري سومين جشنواره زنان و توليد ملي خبر داد و با بيان اينكه ستاد توانمندسازي زنان شهرداري تهران منطبق بر مساله آموزش، اشتغال و مشاوره و نه حمايت مالي حركت مي‌كند، افزود: اين جشنواره كه از اول تا دهم خردادماه  در بوستان گفت و گو برگزار مي‌شود با هدف حمايت از زنان خودسرپرست، بي‌سرپرست و بدسرپرست در قالب  جشنواره توليد ملي براي توانمندشدن زنان سرپرست خانوار صورت مي‌گيرد.


توليكا يكي از برندهای ايراني پوشاک زنانه است كه با تکیه بر علم متخصصان داخلی توانسته نام خود را در رقابت با برندهای متعدد خارجی مطرح کند. تاکنون 1970 واحد صنفی فروش پوشاک جذب این مجموعه شدند که دست كم 90 درصد آنها تا پیش از این اجناس خود را از طریق برندهای خارجی که عمدتا از مبادی غیرقانونی وارد کشور مي‌شد، تامین مي‌کردند. از دیگر دستاورد‌هاي این مجموعه مي‌توان به جلوگیری از خروج ارز اشاره کرد. این گروه تولیدی سعی کرده با حذف واسطه‌ها قیمت محصولات را هنگام عرضه به مشتریان به حداقل برساند و علاوه بر آن تولیداتش را به 5 كشور صادر كند.


دومين همايش آموزشي ياران توليكا كه در فرهنگسراي انديشه برگزار شد ديشب به كار خود خاتمه داد. اين واحد توليدي در گام يك برندسازي پوشكا زنانه اصيل ايراني همايش آموزشي ديگري را در دي ماه سال گذشته برگزار كرده است.
اخبار منتخب بانکی دات آی آر:

================

► بانکداری الکترونیک هم فرهنگ می خواهد!
مگر شغل آزاد پردرآمد هم وجود دارد؟! ◄

مطالب مرتبط
بنر