بنیانگذار تامبلر، دانش آموزی اخراجی که میلیونر شد!

چهارشنبه ، 1 خرداد 1392 ، 07:59

خبر اول این روزهای دنیای فناوری، دست به جیب شدن یاهو و خرید پلتفورم میکروبلاگینگ تامبلر به مبلغ 1/1 میلیارد دلار است که سرو صدای زیادی به پا کرده است.

به گزارش بانکی دات آی آر،، این خرید هم تامبلری ها را به پول زیادی می رساند و هم در مسیر پیشرفت یاهو تاثیر زیادی خواهد داشت.

از طرف دیگر این معامله پرهزینه وقتی به سرانجام برسد، می تواند مدیرعامل جوان تامبلر یعنی دیوید کارپ را صاحب بیش از 220 میلیون دلار  ثروت کند.

اما جالب است بدانید کارپ از آنهایی بوده که دوران دبیرستان خود را به پایان نرسانده و به عبارت ساده تر دانش آموز اخراجی بوده است.

هرچند دیوید تحصیلات خود را در دبیرستان به پایان نرسانده اما به دانش آموزان دبیرستانی فعلی اصلا توصیه نمی کند که این کار را انجام دهند!

او در مصاحبه ای با مجله فوربس اعلام کرده است که احساس می کند دوران نوجوانی خود را از دست داده است و بهتر بود که درسش را ادامه می داد.

البته او می گوید که از مدرسه اخراج شد چون می دانست چه می خواهد و به جای درس خواندن آن کار را انجام می داد: کار با کامپیوتر و توسعه وب.

دیوید کارپ، تامبلر را در سال 2007 در آپارتمان مادرش در منهتن بوجود آورد و این سایت اجتماعی اینک 100 میلیون عضو داشته و روزانه 90 میلیون پست روی آن از سوی اعضا منتشر می شود.

سال گذشته میزان درآمد تامبلر 13 میلیون دلار بوده است.

کارپ حالا جوانی است که تنها با 26 سال سن به ثروت افسانه ای 1/1 میلیارد دلار رسیده است، اما همچنان به دبیرستانی ها توصیه می کند که مثل او دبیرستان را از دست ندهند.

اخبار منتخب بانکی دات آی آر:

=================

► یک فرمول ساده برای خرج کردن پول هایتان
22 میلیون شناسه یاهو لو رفت ◄

مطالب مرتبط
بنر