غرق در کارتان هستید یا مسلط بر آن؟!

دوشنبه ، 6 خرداد 1392 ، 06:59

وقتی غرق در کاری می شوید، بدین معناست که از همه چیز الا کارتان غافل می شوید و تنها و تنها به کارتان توجه دارید.

به گزارش بانکی دات آی آر، وقتی غرق در کارتان باشید تلاش می کنید بحران ها را کنترل کنید، خدمات پشتیبانی به مشتریانتان ارائه کنید، حسابرسی ها را انجام بدهید و ...

ظاهر قضیه خوب است. شما رکن کار به شمار می آیید و سرتان هم خیلی شلوغ است، طوری که وقت سر خاراندن ندارید، اما عمق ماجرا حرف های دیگری برای گفتن دارد.

واقعیت این است که انجام همه این کارها در محیط کار باعث می شود زمان و انرژی لازم و کافی برای تشخیص اینکه دقیقا چه توانایی هایی دارید و در چه حوزه هایی می خواهید پیشرفت کنید را نداشته باشید.

بله ظاهر امر این است که خلاق و مبتکر به نظر می آیید، اما در باطن به هیچ چیز نمی رسید، درحالیکه سرتان خیلی شلوغ و دستتان زیادی بند است.

اما حالا تصور کنید کسی هستید که بر کار خود مسلط است و احاطه دارد. در این صورت فردی هستید که یک قدم فراتر از روزمرگی می گذارید و چشم های تان بر روی کاری که می کنید بازتر از گذشته می شود.

وقتی به کارتان مسلط باشید، می توانید یک استراتژی مناسب برای کسب و کارتان طراحی کنید، طوریکه کار قویتر پیش رود و نیز بستر و زمینه انجام تمام فعالیت های بزرگی که در ذهن دارید، فراهم شود.

توجه داشته باشید که تنها آقایی کردن یا همان مسلط بودن یا تنها غرق شدن در کار نمی تواند منجر به موفقیت شود.

آنچه شما را به موفقیت و خواسته هایتان می رساند، ترکیب این دو نوع کار کردن است. در واقع کسی می تواند ادعای موفقیت در کار کند که توانسته باشد میان تسلط و غرق شدن توازن ایجاد کند تا نه به آسمان هفتم پرت شود و نه ته دریا غرق شود.

اخبارمنتخب بانکی دات آی آر:

================

► برنامه های تازه گوگل در راه است
ضامن هم قفل وام را باز نمی کند! ◄

مطالب مرتبط
بنر