تاثیر تبلیغات اینترنتی در دیده شدن بانک ها

چهارشنبه ، 8 خرداد 1392 ، 10:02

براساس تازه ترین گزارش گوگل، این غول چستجوی اینترنتی در سال 2011، مبلغی معادل 37.9 میلیارد دلار درآمد داشته است،

مبلغ اعلام شده از سوی گوگل آنقدر بزرگ هست که فهمیدن جزئیات بیشتر راجع به آن وسوسه انگیز باشد.

اینکه گوگل چه نوع تبلیغاتی را گرفته و از هر صنعت چقدر درآمد داشته است، می تواند پاسخ سوالات ما را بدهد.

نتیجه این تحقیقات این است که صنعتی که بیشترین سهم را در درآمد زایی سال 2011 گوگل داشته است، صنعت بانک و بیمه است.

براساس گزارش گوگل، بانک ها، موسسات مالی و صنعت بیمه در سال 2011 میلادی 4 میلیارد دلار در گوگل خرج کرده اند و این نشان از رغبت بانک ها درسراسر دنیا برای دیده شدن بیشتر آنهم در فضای مجازی دارد.

 

 

یکی از دلایل این حجم از تبلیغات را می توان در تلاش بانک ها برای تشویق مردم به سمت استفاده از خدمات بانکداری الکترونیک جستجو کرد.

همچنین تبلیغات اینترنتی امکان ارتباط دو سویه میان بانک ها و مشتریان را فراهم می کند، به این ترتیب که بازخورد ارائه شده از سوی مشتریان می تواند به بانکدارها برای خدمات بهتر کمک کند

دلیل دیگر این امر هم می تواند ناکارآمدی روش های سنتی بازاریابی باشد.

به یاد داشته باشید که تبلیغات اینترنتی خواب ندارند و در تمام 24 ساعت شبانه روز تنها با یک کلیک می توانند در برابر چشمان مخاطبان قرار گیرند.

این نوع تبلیغات غیر از اینکه تعطیلی بردار نیست، محدود به یک منقطه جغرافیایی هم نیست و همه مردم در سراسر دنیا می توانند با همان یک کلیک تبلیغ شما را ببینند.

قابلیت به روز رسانی و بهینه کردن تبلیغات در کمترین زمان و با حداقل هزینه از دیگر مزایایی است که تبلیغات اینترنتی را برتر از نوع سنتی آن می کند.

در کشور ما نیز فراگیر شدن هر چه بیشتر اینترنت در میان اقشار مختلف جامعه این نکته را یادآوردی می کند که تبلیغات صنایع مختلف در فضای مجازی بسیار تاثیرگذارتر از یک بیلبورد بزرگ در بهترین نقطه یک شهر بزرگ یا یک بروشور با توزیع گسترده است.

البته تاکید بر تبلیغات اینترنتی به مفهوم غافل شدن از تبلیغات میدانی نیست، بلکه منظور این است که این روزها کفه تبلیغات اینترنتی به نوع میدانی آن سنگینی می کند.

 

اخبارمنتخب بانکی دات آی آر:

===============


 

► مطلب روز/ بانکی مخصوص عاشقان پنیر+عکس
ورد پرس 10 ساله شد ◄

مطالب مرتبط
بنر