این مطلب انتخاباتی نیست!(3)

يكشنبه ، 19 خرداد 1392 ، 12:58

 

اگرچه انتخاب رئیس جمهور برای تعیین سرنوشت کشور در چهار سال آینده اهمیت خاصی دارد و بی توجهی به آن می تواند برای کشور زیانبار باشد. اما این روزها رسانه ها به ویژه رسانه ملی انقدر در داغ کردن تنور انتخابات زیاده روی کرده اند که همه را سیاست زده کرده اند!

به گزارش بانکی دات آی آر، اغلب بخش های خبری بیش از 90 درصد زمانشان را به اخبار انتخابات اختصاص می دهند و اگر وقتی ماند یک خبر غیرانتخاباتی هم ارائه می کنند. جالب است که بخش های ورزشی اخبار و حتی برنامه های اجتماعی که هیچ جوره به انتخابات ربطی ندارند هم سعی کرده اند از قافله عقب نمانند و از مسائل بی ربط به انتخابات می رسند.

همکاران در سایت ها ، خبرگزاری ها و حتی روزنامه ها هم به همین ترتیب هرکدام در تلاش اند کاندیدای مورد نظرشان را معرفی کنند و یا با رعایت بی طرفی همه اخبار را پوشش دهند.

اما نگران نباشید این سلسه مطالب هیچ ارتباطی به انتخابات ندارد. حالا که خیالتان راحت شد از میان اخبار مختلف رسانه ها در چند روز اخیر چند مطلب انتخاب کرده ایم که خواندن آنها خالی از لطف نیست.

1.تصاویری از استتار سربازان جنگی

می توانید سرباز و اسلحه اش را تشخیص دهید؟

2. تعویض همسر پوتین

پوتین 60 ساله اکنون خبر جدایی خود را از همسر 55 ساله اش در برنامه زنده تلویزیونی اعلام کرده است و آن ها به نوعی به زندگی زناشویی 29 ساله خود پایان داده اند. اکنون شایعات زیادی وجود دارد که رئیس جمهور روسیه به دنبال ازدواج با این ورزشکارسابق المپیک است که "آلینا كابائوا" نام دارد.

آلینا کابائوای 30 ساله، قهرمان سابق ژیمناستیک این کشور است. او پیش تر مدال طلای المپیک را بر گردن افکنده و هم اکنون عضو پارلمان روسیه است.

3. اسکناس جدید500 تومانی

بانک مرکزی که بر اساس ماده 3 قانون پولی و بانکی کشور امتیاز انتشار پول رایج کشور را بر عهده دارد به مناسبت مبعث پیامبر گرامی اسلام(ص) اسکناس پنج هزار ریالی با طرح جدید منتشر می‌کند.

4. زمان واریز یارانه خرداد ماه

طبق روال ماه‌های قبل یارانه نقدی ۴۵۵۰۰ تومانی خرداد ماه تا پایان هفته جاری به حساب سرپرستان خانوار واریز می‌شود.

سازمان هدفمندی یارانه‌ها در ماه‌های قبل طی روزهای 20-21 هر ماه یارانه‌های 45500 تومانی را به حساب سرپرستان خانوار واریز می‌کرد.


5.تشکر کی روش

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران با قدردانی از باشگاه‌ها و هواداران فوتبال ایران به دلیل آنچه او«فداکاری در حق تیم ملی» خواند، گفت: باید برای فصل آینده برنامه خوبی تنظیم کنیم که به سود تیم ملی و باشگاه‌ها باشد.

اخبار منتخب بانکی دات آی آر:

=================

► خاطرات تان را دانلود و بعدا بازیابی کنید!
سقف جایزه بانک ها افزایش یافت+نحوه قرعه کشی ها ◄

مطالب مرتبط
بنر