امسال خبری از باز-طراحی آیفون نخواهد بود

دوشنبه ، 20 خرداد 1392 ، 12:30

اگر شما هم مشتاقانه منتظر شنیدن خبرهایی از آیفونی بازطراحی شده در سال جاری هستید، احتمالا باید کمی بیشتر صبر کنید.

فردی نزدیک به منابع اپل، روز گذشته به وال استریت ژورنال گفت اسمارت فون بعدی اپل که انتظار می رود در پاییز امسال رونمایی شود، تفاوت چشمگیر چندانی با مدل فعلی نخواهد داشت. البته این گزارش مشخص نکرده است که نام مدل جدید چه خواهد بود یا چه تفاوت هایی را در آن شاهد خواهیم بود.

اغلب صاحبنظران معتقدند آیفون های بعدی که قرار است رونمایی شوند، احتمالا iPhone 5S و آیفون ارزان قیمت خواهند بود. در حالی که اپل هیچ گاه وجود چنین اسمارت فون هایی را تایید نکرده است. اما شایعات همچنان ادامه دارند و تاکید می کنند که آیفون 5S از نظر مشخصات فنی شبیه آیفون 5 است، اما در رنگ های جدید سبز و طلایی هم عرضه خواهد شد.

 

آیفون ارزان قیمت هم انتظار می رود با قیمتی ۳۵۰ تا ۴۰۰ دلاری و بدنه ای پلاستیکی (به جای آلومینیوم) به بازار عرضه شود. همچنین انتظار می رود این آیفون در رنگ های مشکی، سبز، آبی و زرد-نارنجی تولید گردد.

ضمنا تا به اینجا حداقل یک تحلیلگر انتظار دارد سال آینده آیفونی 4.8 اینچی با نام آیفون 6 رونمایی شود. انتظار می رود این صفحه بزرگتر به آیفون کمک کند تا در رقابت با اسمارت فون هایی با نمایشگر بزرگتر از ۵ اینچ، بهتر ظاهر شود. اکنون یکی از بزرگترین رقبای اپل، محصولات سامسونگ همچون گلکسی اس ۴ با نمایشگرهای بزرگ شان هستند.

و خلاصه داستان اینکه، گمانه زنی ها به هیچ وجه احتمال عرضه یک آیفون در مراسم امروز را نمی دهند و می گویند در کنار مک بوک ایر جدید و سرویس رادیوی اینترنتی، تنها داستان موبایلی امروز همان سیستم عامل iOS 7 خواهد بود.

 

نارنجی

اخبار منتخب بانکی دات آی آر:

================

► داستانک اختصاصی/ لبخند می زد
داستانک/ مرگ هیولای ضد پیشرفت! ◄

مطالب مرتبط
بنر