معرفی ios7 گل سر سبد کنفرانس اپل

سه شنبه ، 21 خرداد 1392 ، 10:01

سرانجام انتظار طرفداران اپل به سر رسید و کنفرانس اپل دیشب در آمریکا برگزار شد.

به گزارش بانکی دات آی آر، رونمایی از نسل جدید سیستم عامل ios7 در حالی دیشب در کنفرانس جهانی اپل اتفاق افتاد که تمامی علاقمندان دنیای فناوری در انتظار تغییرات گسترده این سیستم عامل بودند و همین اتفاق هم افتاد.

سیستم عامل گجتی اپل یک ویژگی مهم دارد و آن اضافه شدن یک امکان امنیتی به این سیستم عامل است که سارقان را ناکام می کند و امنیت کاربران را بالا می برد.

این برنامه‌ی امنیتی که «قفل فعال‌سازی» (یا Activation Lock) نام دارد، بهترین گزینه برای غیر فعال کردن گوشی‌های دزدیده شده‌ی آیفون به شمار می‌رود.

پیش‌تر سارق می‌توانست با غیر فعال کردن قابلیت «آیفون من را بیاب» از گوشی سرقتی استفاده نماید. اما در برنامه‌ی جدید، مالک گوشی می‌تواند با وارد شدن به حساب مخصوص خود، اطلاعات شخصی را پاک کند؛ پس از آن گوشی غیر فعال می‌شود و نیاز به وارد شدن مجدد به حساب اپل (Apple ID) است.

اما جانی آیو طراح ios7 حرف های جالبی راجع به این سیستم عامل گجتی می زند. او اصل مهم را سادگی می داند. به نظر او سادگی، یعنی پوشاندن لباس نظم بر تن پیچیدگی ها.

او می گوید: "طراحی همه چیز است و نحوه کار کردن یک دستگاه در سطوح مختلف را در بر می گیرد.

در همین راستا ios7 با طراحی آیو از این رو به آن رو شده و ساختاری کاملا حدید دارد. ساختار این سیستم عامل گجتی دارای انسجام کامل است. فونت ها در آن عوض شده اند. آیکون ها یکبار دیگر طراحی و هماهنگی بین تمام عناصر این سیستم بسیار بیشتر شده است..

از طرفی در استفاده از رنگ ها هم وسواس به خرج داده شده و سعی شده تا به شکل سلسله مراتب کار شود.

حس سه بعدی ای که در هنگام استفاده به کاربر دست می دهد هم از دیگر ویژگی های طراحی تازه است.

اخبارمنتخب بانکی دات آی آر:

================

► سند راهبردي نظام بانکی در 3 محور تدوین شد
سبک زندگی/ دیداری ،شنیداری هستید یا لمسی؟ ◄

مطالب مرتبط
بنر