افزایش خودپردازها به32هزاردستگاه

دوشنبه ، 13 آبان 1387 ، 13:41

بانکی:  معاون وزير امور اقتصادي و دارايي تعداد دستگاه هاي خودپرداز( ATM) را 11 هزار عدد اعلام کرد که تا سال آينده به 32 هزار دستگاه افزايش مي يابد.
به گزارش  برنا،"حميد پور محمدي"- معاون امور بانک، بيمه و شرکت هاي دولتي وزارت اقتصاد،در کارگاه آموزشي دو روزه آموزشي جنبه اقتصادي فساد، مبارزه با پولشويي را به عنوان يکي از دغدغه هاي اصلي کشورهاي جهان مطرح دانست و گفت:ايران به عنوان يکي از مهمترين و موثرترين کشورهاي مبارزه با اين امر تلقي مي شود.
وي با بيان اين که درکشور ما هيچ حسابي بدون نام وجود ندارد و انتقالي بدون ذکر نام امکان پذير نيست اظهارداشت:براين اساس بانک جامع مشتريان نظام بانکي ايجاد شده است که به سرعت شکايت صورت گرفته در اين ارتباط را پي گيري مي کند.
معاون وزير اقتصاد در ادامه با بيان اينکه با ايجاد خطوط ارتباطي آنلاين هيچ مشکلي در شبکه بانکي نداريم تصريح کرد: اميدواريم در سال 89 به تعداد پست هاي پيشرفته در سطح بين المللي برسيم.
پورمحمدي گفت: در حال حاضر 40 ميليون کارت در اختيار مردم قرار دارد که تا سال آينده به 72 ميليون کارت افزايش مي يابد.
معاون امور بانکي، بيمه و شرکت هاي دولتي وزارت امور اقتصادي و دارايي از تدوين آيين نامه اي در دولت خبرداد که در آن به آموزش و فرهنگ سازي فناوري اطلاعات تاکيد شده است.

منبع: خبرگزاری برنا

► عدم برداشت اضافه بانک رفاه از منابع بانک مرکزی
قدردانى معاون وزيراقتصاد از بانك صنعت و معدن ◄

مطالب مرتبط
بنر