موفق ها/ فرشاد مهجور

شنبه ، 1 تیر 1392 ، 03:59

فرشاد مهجور بنیانگذار و مدیر شرکت فنومنکس (.Phenomenex Inc) است. این شرکت که در سال ۱۹۸۲ (۱۳۶۱ خورشیدی) کار خود را آغاز کرد، در حال حاضر یکی از شرکتهای پیشرو دنیا در زمینه تأمین محصولات کروماتوگرافی (رنگ نگاری) برای صنایع شیمیایی و بیو شیمیایی است.

فنومنکس ۱۳ شرکت وابسته در کشورهای مختلف دارد و همچنین با ۶۲ شرکت در کشورهای دیگر دنیا ارتباط کاری نزدیکی دارد.

آقای مهجور خود و شرکتش را مفتخر می داند که در زمینه هایی چون کشف داروهای جدید برای نجات جان انسانه و افزایش طول عمر مردم، بهبود محیط زیست، بهبود کیفیت تمامی انواع محصولات و تامین مواد خوراکی سالم تر نقش بسزایی ایفا کرده اند.

اهمیت ارتباط با جامعه و ارزشهای انسانی به خوبی در بیانیه رسالت شرکت وی آشکار است. «... این مسئولیت و رسالت ماست که زمینه رشد و سعادت و خوشبختی مشتریان، کارکنان و سایر خدمت گیرندگان شرکت را فراهم سازیم».

 

آقای مدیرعامل و تیم فنومنکس همواره در طیف وسیعی از فعالیتهای خیریه و بشردوستانه در سطح جهانی مشارکت داشته اند. به علاوه حمایتهای فراوانی نیز از بنیادهای فرهنگی و دانشگاهی بعمل آورده و تاکنون جوایز افتخار متعددی نیز کسب کرده اند.

مشخصه اصلی مجموعه فنومنکس، فراگیر بودن فعالیتهای آن است که همانا بیانگر روحیه همبستگی جهانی فرشاد مهجور است.

کارکنان آن مجموعه، شهروندان ۴۸ کشور با پیشینه مذهبی و فرهنگی متفاوت هستند که همگی با احترام متقابل و در شرایط برابر و بدون برتری طلبی در کنار یکدیگر فعالیت دارند.

ضمنا" فرشاد مهجور آرشیتکت هم هست و طراحی فضای اداری شرکتهای زیر مجموعه اش را شخصا انجام داده است.

او دارای مدرک فوق لیسانس معماری از دانشگاه کالیفرنیای جنوبی است و مدرک لیسانس خود را نیز در همین رشته از دانشگاه منچستر انگلستان دریافت نموده است

فرشاد مهجور با پایین آمدن از ساختمان شارد ، بلندترین برج اتحادیه اروپا در لندن ، برای یک سازمان خیریه که به جوانان و نوجوانان کمک می کند پول جمع اوری کرد

 

اخبار منتخب بانکی دات آی آر:

================

► در قاب تصویر/ خدمات مشتریان از زبان ژاپنی ها
سبک زندگی/ 10 روش برای اینکه همیشه با انگیزه باشید ◄

مطالب مرتبط
بنر