معاون رئیس جمهور:از زمان حضرت آدم(ع) تاکنون هیچ پروژه ای چون مسکن مهر نبوده

چهارشنبه ، 12 تیر 1392 ، 13:27

 

معاون اول رئیس جمهور گفت: از زمان حضرت آدم(ع) تاکنون برای هیچ پروژه ای چون مسکن مهر کار نشده است.

محمدرضا رحیمی شامگاه سه شنبه در آئین افتتاح واحدهای مسکن مهر این استان اظهار کرد: امروز پیشرفت مسکن مهر شهرستان دزفول مرهون سهم آورده به موقع متقاضیان مسکن مهر این شهرستان است و باید برای دیگر شهرستان ها نیز این موضوع یک الگو باشد.
وی افزود: خوشبختانه مسکن مهر در محدوده های خوبی دایر شده است و این امر باعث استقبال مضاعف متقاضیان از واحدهای مسکن مهر شده است.

معاون اول رئیس جمهور با تشکر از تلاش های استاندار خوزستان برای حمایت از مسکن مهر استان خوزستان عنوان کرد: اگر امروز مسکن مهر استان سر و سامان گرفته است به دلیل حمایت های استاندار و تعامل سایر مسئولان استانی است.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به بازدیدهایی که امروز از مسکن مهر شهرستان دزفول داشتیم و البته بازدیدهایی که در سفرهای قبلی صورت گرفته بود به جرات می توان گفت که شرایط کار بسیار خوب و رضایتبخش است.

رحیمی در بخش دیگری از سخنان خود تصریح کرد: با وجود تحریم های دشمنان دولت در سال های اخیر به ویژه در بخش مسکن کارها به خوبی پیش رفته و انجام شده و هیچ زمان متوقف نشده است.

وی افزود: امروز خوشبختانه در بخش کشاورزی و مهمتر از آن در بخش مسکن اقدامات بسیار خوبی در شهر و شهرستان ها انجام شده است.

معاون اول رئیس جمهور اظهار کرد: تا به امروز ۱۲۰ هزار میلیارد تومان برای تسهیلات مسکن مهر متقاضیان در نظر گرفته شده است.

وی اضافه کرد: از زمان حضرت آدم تاکنون برای هیچ پروژه ای چون مسکن مهر کار نشده است.

رحیمی در ادامه از شهردار منطقه چهار شهرستان دزفول در حمایت از مسکن مهر شهرستان بسیار تقدیر کرد و گفت: امروز هر کاری که برای استان خوزستان و شهرستان دزفول که نماد مقاومت است، انجام می دهیم باز هم کم است.

فارس

اخبار منتخب بانکی دات آی آر:

==================

► شعب بانک توسعه صادرات به صورت آنی رمزیاب صادر می کنند
9 خرافه معمول در باره پول ◄

مطالب مرتبط
بنر