محله جادوگرها در گوگل استریت! +عکس

شنبه ، 15 تیر 1392 ، 13:20

 

طرفدارارن داستان‌های هری‌پاتر دیگر می‌توانند محله مشهور دیاگون‌الی، محله‌ای مشهور در کتاب‌های هری پاتر که در آن می‌توان وسایل،‌کتاب‌ و فیلم‌های جادوگری را خریداری کرد را در گوگل استریت مشاهده کنند.

براساس گزارش میل آنلاین، گوگل به کاربرانش اجازه داده تا به صورت مجازی درکنار فروشگاه‌های مشهور این محله محبوب در داستان‌های هری‌پاتر حرکت کرده و آنها را از نزدیک مشاهده کنند.

این اولین سری تصاویر از تور بازدید صحنه‌های فیلم‌های هری‌پاتر است که شرکت وارنربروز امکان مشاهده آنها را در برنامه نقشه آنلاین گوگل فراهم آورده‌است. کوچه دیاگون یا دیاگون‌الی در اولین فیلم هری‌پاتر به نمایش درآمد. فروشگاه‌های این محله براساس داستان اصلی تنها به روی جادوگران باز است و افراد غیر جادویی یا ماگل‌ها نمی‌توانند آنها را ببینند.



ساخت این صحنه برای فیلم‌برداری سه ماه به طول انجامیده است و پس از آن 6 ماه صرف ساخت 20 هزار ابزار و وسایلی شد که در این صحنه مورد استفاده قرار می‌گیرد.

تصاویر این صحنه بخشی از پروژه عظیم‌تر عکاسی تجاری گوگل است که در آن قصد دارد با مجوز شرکت‌های مختلف از دفاتر آنها تصاویر 360 درجه به ثبت برساند. گوگل پیش از این نیز از جزیره بتل‌شیپ که در فیلم اسکای‌فال به تصویر کشیده شده‌بود نیز عکاسی کرده است.

گوگل همچنین از جزیره گالاپاگوس که توریست‌ها حق ورود به آن را ندارند نیز عکاسی‌کرده و فرصت دیدن لاک‌پشت‌های غول‌پیکر این جزیره به همراه دیگر موجودات عجیب و غریب آن را فراهم آورده‌است.

اخبار منتخب بانکی دات آی آر:

=================

 

► آغاز پیش‌فروش قطعی محصولات ایران خودرو+جزئیات
ركورد بورس شكسته شد ◄

مطالب مرتبط
بنر