کافه استخدام/نتایج بانک کشاورزی دیر و زود داره اما سوخت و سوز نه!

يكشنبه ، 16 تیر 1392 ، 08:42

با توجه به تقاضای شما کاربران عزیز جهت پیگیری روند آگهی و آزمون های استخدامی از این به بعد قرار است در این بخش به پیگیری اخبار استخدامی و نحوه برگزاری آزمون ها بپردازیم.

شما می توانید سوال ها و در خواست های احتمالی خود را در تالار گفتگوی بانکی مطرح کنید و ما در حد توان به پیگیری اخبار خواهیم پرداخت.

========================

مدتی است که از برگزاری آزمون استخدامی بانک کشاورزی می گذرد اما از اعلام نتایج خبری نیست. شرکت کنندگان در آزمون کاسه صبرشان در حال سرریز است و از خبرنگار ما خواستار پیگیری زمان اعلام نتایج هستند.

برای پاسخگویی به درخواست های شما با بانک کشاورزی تماس گرفتیم و دقیقا آنچه که مسئول محترم اعلام کرد برای شما شرح می دهیم:"نتایج نهایی آزمون استخدامی وارد سیکل اداری شده است و روندکار اداری مثل تمام سازمان ها دیر و زود دارد اما سوخت وسوز نه!"

وی افزود:"ما تمام تلاش خود را می کنیم تا نتایج را ظرف 10 روز آینده منتشر کنیم اما نمی توانیم این امر را اعلام رسمی کنیم چراکه ممکن است یکی دو روز زودتر و دیرتر شود"

ایشان خاطر نشان کردند: "شرکت کنند گان نباید نگران باشند ما تمام تلاش خود را به کار می بریم که درسریعترین زمان نتایج نهایی را اعلام عمومی نماییم."

اخبار منتخب بانکی دات آی آر:

===================

 

 

► روسیه در جمع ثروتمندترین کشورهای جهان
5 نفر که پیشنهادهای میلیونی را رد کردند ◄

مطالب مرتبط
بنر